SNS

Beantwoord

iDEAL- betaling doen via SNS mobiel zonder digipas?

• 11 augustus 2015
  • 9 Reacties
  • 6192 Keer bekeken

Bij diverse banken, waaronder ABN en Rabo, kun je ideal betalingen met de mobiele app doen zonder het gebruik van je digipas. In het verleden moet je dan eerder een betaling hebben gedaan aan een bedrijf, waardoor in de toekomst je kunt ideal betalen met je code. Bij SNS is dit niet het geval. Gaat dit in de toekomst veranderen? Dit is echt een meerwaarde van een mobiele app.
icon

Beste antwoord door Dennis 25 oktober 2017, 17:23

Een iDEAL-betaling doen met de QR-scanner, is inmiddels niet meer weg te denken uit de mobiele app. Hier lees je er meer over, deze wens sluit ik.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Dit lijkt me een wens voor de wensenlijst. Ik heb net gekeken omdat ik dacht dat deze wens al op de wensenlijst stond, maar ik kan hem zo snel niet vinden. Wel de wens om de app te kunnen gebruiken i.p.v. de digipas (dus ook bij iDeal betalingen?).
Hoi, ik kan hem ook niet vinden. Heb met CTRl-F de pagina doorzocht.
Badge +1
Goedenavond Sonjafrenk,

Allereerst welkom op de community. Ik vraag na wat de status is van de integratie van iDEAL in onze app en kom er zo snel mogelijk op terug. Ook voeg ik de wens toe aan de wensenlijst.

@Stefan & Sjaakie93 Dank voor het checken 🙂.

Hopelijk zie ik je vaker op de community. Heb je het topic 'Welkom op de community' ook al doorgelezen?
Badge +1
Goedemorgen,

Op dit moment zijn we bezig met het realiseren van iDEAL op Mobiel. Het moet hierbij ook mogelijk worden om zonder digipas te betalen, natuurlijk wel binnen de veiligheidsgrenzen en de grenzen je zelf instelt binnen de app. Nog eventjes geduld dus..
Hallo Tibor,

Ik denk dat SNS niet te hard moet gaan. Betalen kan tegenwoordig via mobiele apps maar is daarom niet veiliger. De fraude pratkijken steigen zo hard als de betaal opportuniteiten......en SNS maakt een nieuwe "start" dus loop niet te hard van stapel en wacht nog even tot ook dat meer stabiel is 
Hi Berlinda,

Bedankt voor je waarschuwing. Veiligheid staat bij ons voorop 🙂.
Hoi Kristy, ja dat vind ik wel, dat is voor jullie van alle belang om vertrouwen terug te krijgen. Er hoeft maar iets te gebeuren wat de publiciteit haalt en daar ga je dan weer......
Bij diverse banken, waaronder ABN en Rabo, kun je ideal betalingen met de mobiele app doen zonder het gebruik van je digipas. In het verleden moet je dan eerder een betaling hebben gedaan aan een bedrijf, waardoor in de toekomst je kunt ideal betalen met je code. Bij SNS is dit niet het geval. Gaat dit in de toekomst veranderen? Dit is echt een meerwaarde van een mobiele app.

Hoi sonjafrenk,

Er wordt hard aan gewerkt. Als het goed is, is het in november klaar. Dat zou dan al in de nabije toekomst zijn, nietwaar?
Een iDEAL-betaling doen met de QR-scanner, is inmiddels niet meer weg te denken uit de mobiele app. Hier lees je er meer over, deze wens sluit ik.