Beantwoord

Ik vroeg me af of de Cardpuller door SNS BANK geleverd kan worden?

• Bijna aan de top
  • 105 reacties
Ik vroeg me af of de Cardpuller geleverd kan worden door SNS BANK,deze wordt gebruikt voor reuma patienten die hun handen en vingers niet goed kunnen gebruiken,ik heb zelf een bindweefsel aandoening en moeite met fijn motorische handelingen ,het zou voor mij een uitkomst zijn als ik moet pinnen bij de pin automaat.kortom het lijkt me juist een super idee daar er veel mensen met beperkingen aan hun handen zijn.!!Ik heb een paar jaar geleden een aangepast digi code apparaat van de SNS gekregen en daar ben ik nog steeds heel blij mee!
icon

Beste antwoord door Marijke 12 januari 2018, 13:20

Goedemiddag,

Goed nieuws: sinds vandaag zijn alle SNS Winkel bevoorraad met de SNS Paspakker. Dit is een handig en handzaam apparaatje waarmee je een betaalpas zonder kracht uit een pin- of betaalautomaat kunt halen. Als je er 1 wil, dan ben je van harte welkom in 1 van onze winkels.

Bekijk origineel

16 Reacties

Goedemorgen Barney6,

Laat ik beginnen met je welkom te heten op de community. Mooi om te zien dat je al zo actief bent :). Ik stel je suggestie met betrekking tot de Cardpuller intern aan de kaak; wordt vervolgd dus. Fijn dat je nog steeds blij bent met de vergrote digipas.
Ik zie dat je je ook al hebt voorgesteld in de Koffiekamer. Heb je het topic ‘Welkom op de community’ ook al gezien?
Tibor ,ik wacht het verhaal van de cardpuller af ,ben benieuwd
Hoi Barney6,

We bieden momenteel geen cardpuller aan vanwege de kosten die hiermee gemoeid zijn. Ik plaats je suggestie wel op onze wensenlijst, zodat we hier op een later moment nogmaals naar kunnen kijken. Heb je al bij een thuiszorgwinkel gekeken of zij een cardpuller in het assortiment hebben?
Reputatie 1
Het broertje van de SNS bank (ASN bank) gaat net wat anders om met luxe-producten dan veel andere banken. Dit is mijn ASN pas met cardpuller. Het voordeel van deze is dat je pas ook nog eens makkelijk uit te portefeuille te halen is.

Instructies:
- Schaar,
- Viltstift
- Stukje papier
- Breed doorzicht plakband.
Knip een vierkant stukje papier af dat iets kleiner is dan de breedte van het plakband.
Schrijf een herkenbare instructie op het papier (indien gewenst).
Plak de voorkant van je bankpas aan het plakband vast (een halve tot 1 centimeter is genoeg). Let op, aan de kant die je niet in de gleuf steekt bij een automaat.
Plak het papiertje op het plakband met het opschrift naar beneden en laat aan alle kanten wat ruimte.
Vouw het plakband om over het papier en knip het af zodat het net een halve cm over de pas gaat.
Klaar is uw pas voor gebruik.
eRik19 schreef:

Plak de voorkant van je bankpas aan het plakband vast (een halve tot 1 centimeter is genoeg). Let op, aan de kant die je niet in de gleuf steekt bij een automaat.
Plak het papiertje op het plakband met het opschrift naar beneden en laat aan alle kanten wat ruimte..

Wauw eRik19, zo kan het dus ook ;). Dank voor de tip!
Inderdaad kan een beetje huisvlijt wonderen doen. Maar het kostenargument? Dat vind ik bezopen. Voor die paar klanten die zoiets nodig hebben kan een instelling als de SNS-bank zoiets echt wel regelen. We hebben toch ook een toegankelijke website? Dat moet gewoon onderdeel van de service zijn!
Tja ,ik vind dat ReinoutS wel gelijk heeft,waarom kunnen andere banken die service wel geven?Als je bedenkt dat gehandicapten al meer moeite moeten doen om iets voor elkaar te krijgen om wel te kunnen functioneren in het dagelijks leven,ik ervaar dat regelmatig.Sowieso kost het ons ook meer om hulpmiddelen te verkrijgen,dan heb ik het b.v. over de huis tuin en keuken dingen.
Reputatie 1
Ik zag dat zo'n apparaat in de kleuren van ING/Rabo 15,- kost. Bij de rabobank is deze gratis te krijgen.
Lijkt me een mooi geval voor crowdfunding:

Wie heeft nog een rekening bij de rabobank en wil voor barney6 een gratis cardpuller aanvragen?

Hoi Barney6,

Dit is voor ons een lastige keuze. Het zijn geen items waar je er 50 van koopt, eerder in 1.000-tallen. Op dit moment hebben we daar geen budget voor. Je bent één van de weinigen die naar een cardpuller informeert, straks hebben we een magazijn vol cardpullers. Ik heb nog even voor je rondgekeken, hier bestel je er eentje voor € 15.
Nou @Dennis, dit is misschien wel erg out-of-the-box gedacht, maar stel nou dat een SNS-klant zo'n cardpuller bestelt op aanpassingen.nl. Dan kunnen jullie dat direct zien, aangenomen dat dat vanaf de SNS-rekening met iDeal is gedaan, en anders voldoet een afschriftje van de factuur. De SNS crediteert vervolgens €15 aan de klant, klant blij, en SNS zit niet met een magazijn vol met duizenden cardpullers. Hoe normaal is dat?
Ik ben het helemaal met je eens, ReinoutS. Dat lijkt me ook heel erg normaal.

@Barney6 Wil je mij een mail sturen met je postcode, huisnummer en geboortedatum naar webcare@sns.nl, onder vermelding van 'Community - Cardpuller'? Dan ga ik alvast kijken wat ik voor je kan regelen.
Reputatie 1
-
Zwaai met vlag en wimpel, maar hou het simpel!
-
Groet,
Ben :cool:
PS Voor de niet ingewijden; Koot en Bie!
Oke iedereen,ik heb vandaag de CARDPULLER mogen ontvangen van de SNS winkel uit Lelystad en ik ben er blij mee!!
Een applaus voor de SNS bank en iedereen bedankt voor het meedenken.
Kudos voor SNS :cool:
Kudos en applaus neem ik namens SNS graag in ontvangst :D. Mooi dat het zo snel en naar tevredenheid is opgelost.
Goedemiddag,

Goed nieuws: sinds vandaag zijn alle SNS Winkel bevoorraad met de SNS Paspakker. Dit is een handig en handzaam apparaatje waarmee je een betaalpas zonder kracht uit een pin- of betaalautomaat kunt halen. Als je er 1 wil, dan ben je van harte welkom in 1 van onze winkels.