SNS

Beantwoord

Incasso aankondigingen dmv totaal overzicht versturen?

• 23 maart 2015
  • 6 Reacties
  • 1104 Keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Aanvullend verzoekje, misschien voor  de wensenlijst:

Ik ontvang altijd netjes een e-mail die komende incasso-opdrachten aankondigt. Soms staan er meerdere in een e-mail, echter vaak krijg ik (zoals vandaag) vier e-mails die allemaal 1 incasso aankondigen.

Zou er een optie kunnen komen om de aankondigingen op te sparen en bijv. max. 1 keer per dag een totaal overzicht van de komende incasso's te kunnen krijgen? Ik zou dat heel handig vinden 🙂
icon

Beste antwoord door Dennis 15 november 2017, 20:24

Hoi leden,

Op korte termijn komt er geen wijziging in de incasso-attenties. Ik verwijder deze wens van de wensenlijst en sluit het topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Hoi Sanne,

Ik kan me voorstellen dat 4 e-mails van SNS op 1 dag toch echt te veel van het goede is. 😛 Ik zet je verzoek op de wensenlijst en ga hier intern mee aan de slag.
Aanvullend verzoekje, misschien voor  de wensenlijst:

Ik ontvang altijd netjes een e-mail die komende incasso-opdrachten aankondigt. Soms staan er meerdere in een e-mail, echter vaak krijg ik (zoals vandaag) vier e-mails die allemaal 1 incasso aankondigen.

Zou er een optie kunnen komen om de aankondigingen op te sparen en bijv. max. 1 keer per dag een totaal overzicht van de komende incasso's te kunnen krijgen? Ik zou dat heel handig vinden :)

Hoi Sanne,

Ik heb al snel een reactie gekregen op jouw suggestie. Op dit moment zijn we druk bezig met activiteiten voor het Europees betalingssysteem Sepa en leggen we de focus op zaken die echt verplicht zijn van DNB. Daarna kijken we welke 'cosmetische' zaken we gaan aanpakken en verbeteren.
Reputatie 3
Badge +1
Dank voor de snelle reactie. Ik wordt wel een beetje nieuwsgierig: zijn er nog zaken inzake de implementatie van SEPA die verplicht zijn en jullie nog niet hebben gedaan?

Ik dacht dat de Nederlandse banken wel zo'n beetje klaar waren (in tegenstelling tot veel Franse banken bijvoorbeeld)....
Dank voor de snelle reactie. Ik wordt wel een beetje nieuwsgierig: zijn er nog zaken inzake de implementatie van SEPA die verplicht zijn en jullie nog niet hebben gedaan?

Ik dacht dat de Nederlandse banken wel zo'n beetje klaar waren (in tegenstelling tot veel Franse banken bijvoorbeeld)....

Hoi Sanne,

Ik heb dit voor je nagevraagd. Het zijn vooral de puntjes op de i zetten. Maar je zal altijd zien dat ook hier nog best veel tijd in gaat zitten.

Hi Sanne,

Inmiddels heb ik begrepen dat incasso was een van de laatste grote SEPA verplichtingen was, nu druppelen nog wat losse eindjes binnen. Voorbeelden zijn het betalen binnen SEPA landen vanuit de app (in verband met IBAN discriminatie) en verder weet ik dat er een aantal IT workarounds worden geoptimaliseerd. We blijven bezig 😃.
Hoi leden,

Op korte termijn komt er geen wijziging in de incasso-attenties. Ik verwijder deze wens van de wensenlijst en sluit het topic.