SNS

Beantwoord

Ingeplande opdrachten en automatische incasso's samenvoegen?

• 6 maart 2016
  • 11 Reacties
  • 7952 Keer bekeken

Het lijkt mij overzichtelijker dat lopende incasso's geplaatst worden bij ingeplande opdrachten, een overzicht dus
icon

Beste antwoord door Dennis 9 november 2017, 10:23

Het samenvoegen van de ingeplande opdrachten en de automatische incasso's nemen we als input mee bij de doorontwikkeling van Mijn SNS. Dat we ‘m meenemen als input betekent niet dat we de wens uitvoeren, dat is op dit moment nog niet bekend.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Dat zou inderdaad wel fijn zijn. Volgens mij is dat al eens een keertje geopperd geloof ik 😳
Hoi SNS is mijn Bank,

Welkom terug op de community. Als ik me niet vergis, dan heb je hier vorig jaar ook eens naar geïnformeerd. Op dit moment is het overzicht nog gescheiden. Hierdoor heb je inzicht in de opdrachten die je zelf hebt ingevoerd (periodieke opdrachten) en de geplande automatische incasso's. Ik vraag voor je na wat momenteel de plannen zijn om deze categorieën samen te voegen.
En is het een idee om ze in beide overzichten te laten zien? Of zou dat voor teveel mensen verwarrend zijn?
Badge +1
En is het een idee om ze in beide overzichten te laten zien? Of zou dat voor teveel mensen verwarrend zijn?
Hoi Blacktomcat, ik voeg jouw suggestie toe aan de navraag van Dennis.
Hoi allemaal,

Ik krijg net door dat er voorlopig geen plannen zijn om de overzichten van de inplande opdrachten en de automatische incasso's samen te voegen. Het is ook niet mogelijk om ze in beide overzichten te laten zien, Jan. De wensenlijst is weer een topic rijker 🙂.
Ik heb het al eens gevraagd waarom hier niet een overzicht van gemaakt kan worden.
Bij internet bankieren, zijn da 2 aparte overzichten.
Volgens mij was toen het antwoord dat dat iets voor de toekomst is.
Nu zie ik in de app op mijn telefoon dat daar een tab ingepland staat, waar dat keurig is samengebracht.
Waarom kan dat nog niet met internet bankieren?
Goedemorgen, dat staat onder "incasso" aan de linkerzijde op mijnsns.nl..
Hi SNS is mijn Bank,

In de app staan alle ingeplande overschrijvingen in 1 overzicht bij elkaar, zowel incasso's als ingeplande opdrachten. Ik ben het met je eens dat dit erg handig is. In Mijn SNS is dit gesplitst onder de kopjes 'Ingeplande overschrijvingen' en 'Incasso overzicht'. Is dit wat je bedoelt? Ik ga graag na bij de productmanager of deze functie ook wordt aangepast in Mijn SNS. Ik laat van me horen zodra ik een antwoord heb.
Hoi SNS is mijn Bank,

Op de korte termijn zijn er geen plannen om deze functie aan te passen in Mijn SNS. Op de langere termijn staat 'ie wel volop in de schijnwerpers. De rest van dit jaar staat vooral in het teken van het responsive maken van Mijn SNS. Op het moment dat we het bij- en afschrijvingen-scherm zelf responsive maken, nemen we deze wens mee. De verwachting is dat we hier begin 2017 mee aan de slag gaan. Het is uiteindelijk de bedoeling om alle functies in Mijn SNS en de mobiele app zoveel mogelijk naar elkaar toe te brengen.
Het samenvoegen van de ingeplande opdrachten en de automatische incasso's nemen we als input mee bij de doorontwikkeling van Mijn SNS. Dat we ‘m meenemen als input betekent niet dat we de wens uitvoeren, dat is op dit moment nog niet bekend.

Op de korte termijn zijn er geen plannen om deze functie aan te passen in Mijn SNS. Op de langere termijn staat 'ie wel volop in de schijnwerpers.
....
Op het moment dat we het bij- en afschrijvingen-scherm zelf responsive maken, nemen we deze wens mee. De verwachting is dat we hier begin 2017 mee aan de slag gaan.

Dat we ‘m meenemen als input betekent niet dat we de wens uitvoeren, dat is op dit moment nog niet bekend.

Eerlijk gezegd kan ik uit deze teksten geen samenhangend geheel halen. Zeker niet als je bedenkt dat het inmiddels eind 2017 is.

Reageer