Integratie labels in Mijn Volksbank :-)

Hi!

Als vanaf 01-01-2017 alle merken feitelijk labels zijn geworden en er sprake is van één juridische entiteit, zou het dan niet tof zijn als je een Mijn Volksbank krijgt, waarin je niet alleen je producten/rekeningen ziet van SNS, maar ook die van ASN, RegioBank enz.?

Ik heb zelf een SNS en ASN rekening, en ik ben heel blij met de SNS functionaliteiten, terwijl de webportal van ASN nog achterloopt. Ook twee Apps is dan niet meer nodig.
Ik zeg: integreren maar :-)

3 Reacties

Volgens mij gaat dit in het kader van de PSD2 richtlijnen op termijn (2017?) mogelijk worden tussen alle rekeningen in het SEPA gebied. Dus niet alleen tussen de banklabels binnen de Volksbank. M.a.w.: dan kun je jouw Triodos betaalrekening in de Mijn SNS app zien en wellicht ook beheren.
Ik ben het geheel eens met Furanity en Stefan. Ook voor mij zou het heel handig zijn als ik in Mijn SNS ook de effectenportefeuille van de ASN zou kunnen onderbrengen. Ik zie het alleen nog niet zo snel gebeuren dat de Triodos bank toestaat dat het beheer over haar rekeningen wordt ondergebracht bij een andere bankinstelling.
Groet , Axasjaak
Axasjaak schreef:

Ik zie het alleen nog niet zo snel gebeuren dat de Triodos bank toestaat dat het beheer over haar rekeningen wordt ondergebracht bij een andere bankinstelling.
Groet , Axasjaak

Het gaat dan natuurlijk om de beheerfuncties die bij de klant liggen, niet bij de bank. In dat geval verandert er niets fundamenteels.
Technische afstemming en veilige gegevensuitwisseling lijken mij een minstens zo grote uitdaging. Nog afgezien van het feit dat ik in dat beheer ook nog toestemming moet geven, wat ik waarschijnlijk niet ga doen.
Eén van de gedragsadviezen aan de klant wordt dan opzij geschoven: zorg ervoor dat je bij verschillende instellingen verschillende wachtwoorden gebruikt......

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)