Beantwoord

Kun je met de mobiele app meerdere betaalopdrachten in 1x betalen?


  • Goed op dreef
  • 11 reacties
Hallo,

Misschien is deze vraag al eens gesteld, maar is het mogelijk om in de mobiel bankieren app meerdere betaalopdrachten aan te maken, en dan in één keer te betalen?

Als ik een onverwachte kostenpost heb, maak ik geld over van mijn spaarrekening naar mijn betaalrekening, en vervolgens naar degene die geld van mij krijgt. Het gebeurt wel eens dat ik meerdere betalingen moet regelen, en dan zit ik continue mijn pincode in te toetsen. Het is veel handiger als ik alle betalingen klaar kan zetten, en vervolgens in één keer kan accorderen (net als vroeger).

Benieuwd naar jullie reacties! Groet Flu.
icon

Beste antwoord door Marijke 15 december 2017, 11:04

Goedemorgen Fluwijn,

Zojuist kreeg ik een reactie van de specialist. Hij geeft aan dat de wens bekend is en op onze to-do-list staat, maar dat het geen prioriteit heeft omdat het invoeren van je pincode bijna even snel is als het plaatsen van je betaling op een verzendlijst.

Bekijk origineel

6 Reacties

Hoi Fluwijn,

Leuk om je weer terug te zien op de community en wat mooi om te lezen dat je onze app intensief gebruikt. We hebben er inderdaad voor gekozen om een overboeking direct te laten ondertekenen en om niet te werken met een verzendlijst in onze mobiele app. Je wens om meerdere overboekingen in 1x te ondertekenen begrijp ik en geef ik door aan de ontwikkelaars. Dankjewel voor het meedenken en misschien zie je je voorstel later terug in onze app :)
Goedemorgen Fluwijn,

Zojuist kreeg ik een reactie van de specialist. Hij geeft aan dat de wens bekend is en op onze to-do-list staat, maar dat het geen prioriteit heeft omdat het invoeren van je pincode bijna even snel is als het plaatsen van je betaling op een verzendlijst.
Hallo Stefan en Marijke,

Bedankt voor het navragen en jullie snelle reacties!
Hoewel het qua tijd inderdaad niet zo gek veel verschil maakt, is het klikken op een knop 'verzendlijst' i.p.v. 'nu betalen' wel veel efficiënter. Op de een of andere manier is het vaak achter elkaar intoetsen van de pincode gewoon irritant... :cool:
Reputatie 3
En je moet wachten tot de betaling verzonden is alvorens je een nieuwe betaling kunt aanmaken.
Goedemiddag Blacktomcat,

Waar kom je dit tegen? Als je in de mobiele app een betaling verzend, dan kun je direct daarna een nieuwe opdracht uitvoeren. Je krijgt een scherm waarop staat dat de betaling wordt verwerkt, maar deze kun je wegklikken zodat je nog een betaling kunt doen.
Dat heb ik gelukkig niet.
Het duurt wel even voordat betalingen verwerkt zijn. Als ik van de spaarrekening iets overmaak naar m'n betaalrekening moet ik 10 tot 20 seconden wachten. Dan is het verwerkt. In de praktijk begin ik dan alvast aan het overmaken, en meestal is het saldo wel bijgewerkt voordat ik het rekeningnummer heb ingetoetst.