Melding voor bijschrijvingen

Graag zou ik in de app pushmeldingen willen instellen voor specifieke bijschrijvingen maar ook de keuze willen hebben om een melding te kunnen krijgen bij alle bijschrijvingen. Momenteel kan het alleen via de mail en voor een specifiek rekeningnummer.

1 Reactie

Calipso schreef:

Graag zou ik in de app pushmeldingen willen instellen voor specifieke bijschrijvingen maar ook de keuze willen hebben om een melding te kunnen krijgen bij alle bijschrijvingen. Momenteel kan het alleen via de mail en voor een specifiek rekeningnummer.

Hoi Calipso, je stelt attenties in via Mijn SNS of de app. Je kunt ervoor kiezen om de attenties te ontvangen via mail of SMS. Zoals je zegt, is het niet mogelijk om attenties in te stellen voor alle bij- en afschrijvingen en ontvang je ze niet via pushberichten in de app. Als je aangeeft dat je de attenties per SMS wil ontvangen, dan heb je ze in ieder geval op je telefoon :) Er zijn momenteel geen plannen om iets te wijzigen in welke attenties je kunt instellen en de manier waarop je deze ontvangt.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)