SNS

Beantwoord

Nieuwe app problemen (helaas) niet verholpen?

  • 27 januari 2015
  • 8 Reacties
  • 2151 Keer bekeken

Gisteren kreeg ik een update van de nieuwe app op de Android (Samsung S3). Nouja, het is weer mijn mening, maar ik ben erg terleurgesteld. Even wat puntjes op een rijtje gezet:

- Ik heb nog steeds problemen met inloggen. Als de tekst niet gelijk bij het "vrouwtje" komt kan ik nog steeds de code "doorvoeren" terwijl was aangegeven dat dit verholpen zou worden met de nieuwe update.
-Daarbij komt dat ik het idee heb dat dit wederom geen meerwaarde biedt. Het is de oude app een beetje opgepimt. (sorry dat ik het zo zeg)
-Ik mis nog steeds de grafieken van de inkomsten en wil niet alleen mijn uitgaven zien.
-Het mannetje is vervangen door een sprekend vrouwtje. Voor mij levert dat poppetje alleen maar problemen op bij het inloggen.
-De verbinding is optimaal via WiFi en ik wordt er om de haverklap uitgegooid of ik krijg een foutmelding.

Dit zijn gewoon weer eens wat dingen. Ja, ik ben er niet blij mee..had er meer van verwacht. Maarja..
icon

Beste antwoord door Dennis 6 november 2017, 16:26

Ik mis nog steeds de grafieken van de inkomsten en wil niet alleen mijn uitgaven zien.
Deze wens staat op de wensenlijst en nemen we als input mee bij de doorontwikkeling van mobiele app. Dat we ‘m meenemen als input betekent niet dat we de wens uitvoeren, dat is op dit moment nog niet bekend.
Bekijk origineel

8 reacties

Laat ik het zo zeggen: ik krijg steeds foutcode 6! Dat irriteert mij zo langzamerhand een beetje.
Hoi Sjakie,

Helaas hebben we gister na de lancering van de update last gehad van een storing in de mobiele app. De storing is inmiddels verholpen, kun je weer inloggen?

Je vraag over de grafiek voor de inkomsten ga ik doorzetten. Hij stond ook nog niet op de wensenlijst, bij deze toegevoegd. Wil je je punt met betrekking tot de tekst van het vrouwtje verduidelijken met een schermprint? Die mag je hier posten of sturen naar [email]webcare@sns.nl[/email], o.v.v. 'Community - Nieuwe app problemen (helaas) niet verholpen'. Ik kijk dan meteen hoe ik je kan helpen.
Hoi Sjakie,

Helaas hebben we gister na de lancering van de update last gehad van een storing in de mobiele app. De storing is inmiddels verholpen, kun je weer inloggen?

Je vraag over de grafiek voor de inkomsten ga ik doorzetten. Hij stond ook nog niet op de wensenlijst, bij deze toegevoegd. Wil je je punt met betrekking tot de tekst van het vrouwtje verduidelijken met een schermprint? Die mag je hier posten of sturen naar [email]webcare@sns.nl[/email], o.v.v. 'Community - Nieuwe app problemen (helaas) niet verholpen'. Ik kijk dan meteen hoe ik je kan helpen.


Hallo Dennis. Als er geen storing is dan werkt het verder prima. Na de storing kon ik ook weer gewoon inloggen. Misschien, omdat ik vaker op een dag inlog dat ik ook "meer" last heb van de storingen. Als er een storing is en de tekst van het vrouwtje is nog niet in beeld kan ik gewoon nogmaals de code invoeren. Het lijkt dan net of je kan doortoetsen van de code op een Android. Screenshots hebben hier niet veel nut bij omdat ik het niet beter dan dit kan uitleggen.
Badge +1
Goedemiddag Sjaakie93,

Ik leg je bevindingen voor aan onze app specialisten 🙂. Fijn weekend verder.
Bij deze een terugkoppeling:

“De problemen zouden inderdaad opgelost moeten zijn.
Het klopt wel dat je eerst moet wachten tot de tiptekst is geladen voordat je kunt inloggen.”


De tiptekst staat voor de tip van het vrouwlijke poppetje in de app 🙂.
Je kunt middels de inzicht functionaliteit perfect zien hoe je uitgaven zijn verdeeld. Ik zou echter nog graag willen zien hoeveel de totale inkomsten en hoeveel de totale uitgaven binnen de huidige maand bedragen, Bijvoorbeeld als je op de maand klikt. kan dit worden toegevoegd?
Hoi Techman,

Welkom op de community. Sjaakie93 heeft een soortgelijke wens, deze staat op onze wensenlijst. Je vraag heb ik verplaatst naar dit topic om het overzicht te bewaren. Het is nog niet bekend of we de inkomsten grafisch gaan weergeven.

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
Ik mis nog steeds de grafieken van de inkomsten en wil niet alleen mijn uitgaven zien.
Deze wens staat op de wensenlijst en nemen we als input mee bij de doorontwikkeling van mobiele app. Dat we ‘m meenemen als input betekent niet dat we de wens uitvoeren, dat is op dit moment nog niet bekend.

Reageer