SNS

Beantwoord

Nummeren meerdere automatische overboekingen!

• 13 februari 2016
  • 4 Reacties
  • 856 Keer bekeken

Ik betaal zo af en toe dingen in meerdere termijnen. Ik zet vaak in de omschrijving bijv. iets van; maand overschrijving zie datum boeking.
Dat lijkt mij handig voor de ontvanger.
Als ik iets in bijv. 10mnd wil aflossen (betalen) kan ik dus een automatische overboeking voor 10mnd maken (begin en eind datum).
Je moet dan toch steeds weer aardig zoeken "hoever" je bent met je aflossing.
Mijn idee: een "tellertje" in het automatische overboekings systeem. Bijv. Betaling 4 van 10 oid. Door de klant zelf aan / uit te zetten in MijnSNS bij het invoeren van de boekingsopdracht.
IT afdeling is geheel vrij om invulling/vorm aan deze wens te geven. Dus kom maar op!
Groet,
Ben 🆒
icon

Beste antwoord door Dennis 2 november 2017, 13:38

Vanuit de ontwikkelaars begrijp ik dat er te weinig animo is om deze wens uit te voeren. Daarom haal ik de wens van de wensenlijst en sluit ik dit topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Dat is idd handig Ben! Ik ben voor 🙂
Hoi Ben,

Ik zie dat je nog geen reactie hebt gekregen op je wens. Deze is wel intern doorgezet en er wordt momenteel gekeken of jouw suggestie voor meerdere klanten wenselijk is. Voor Niek in elk geval wel. 😉 Je wens staat op de wensenlijst.
Hoi Ben,

Ik zie dat je nog geen reactie hebt gekregen op je wens. Deze is wel intern doorgezet en er wordt momenteel gekeken of jouw suggestie voor meerdere klanten wenselijk is. Voor Niek in elk geval wel. 😉 Je wens staat op de wensenlijst.

-

Vanuit de ontwikkelaars begrijp ik dat er te weinig animo is om deze wens uit te voeren. Daarom haal ik de wens van de wensenlijst en sluit ik dit topic.