Onnodig papieren brieven ontvangen bij maandelijks extra hyp aflossing

• Goed op dreef
  • 17 reacties
Goedendag,

Doordat ik maandelijks extra aflos op mijn hypotheek, ontvang ik ook elke maand een papieren(2) afschrift met mijn nieuwe annuïteit. Dat is voor maandelijks aflossen echt niet nodig een Email zou volstaan. Zonde van de moeite en kosten.

toni74

2 Reacties

toni74 schreef:

Goedendag,

Doordat ik maandelijks extra aflos op mijn hypotheek, ontvang ik ook elke maand een papieren(2) afschrift met mijn nieuwe annuïteit. Dat is voor maandelijks aflossen echt niet nodig een Email zou volstaan. Zonde van de moeite en kosten.

toni74

Hoi toni74, je hebt veel goede ideeën. Buiten de moeite en de kosten is het ook goed voor het milieu om te stoppen met maandelijkse papieren afschriften. Hier zijn we ons van bewust. Ik heb je topic verplaats naar de wensenlijst. Op welke termijn we een alternatief hebben voor de papieren afschriften is nog niet bekend, maar het heeft onze aandacht.
Ik kan mij wel achter de drijfveren van @toni74 scharen. Misschien is het een goed idee om dit topic op te nemen in https://forum.snsbank.nl/wensenlijst-111/kan-ik-alle-correspondentie-per-mail-ontvangen-10492 waarin al wat verder is verkend wat de consequenties zijn van het vervangen van papieren door digitale communicatie.

Ondanks de mitsen en maten blijft het vervangen van papier een nobel doel dat het nastreven waard blijft.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)