SNS

Beantwoord

Overzicht budget over meerdere maanden

• 5 juli 2016
  • 2 Reacties
  • 2704 Keer bekeken

Hallo,

Weet niet of dit onderwerp al eens is aangesneden, maar ik vond het niet terug, dus ik gooi het gewoon in de groep.
Ik zou het handig vinden als ik van mijn budget in het huishoudboekje een overzicht over een langere periode kan opvragen. Natuurlijk kan dat wel via het gewone overzicht van uitgaven in het huishoudboekje, maar dan moet ik zelf (te) veel handelingen verrichten.
icon

Beste antwoord door Wouter 6 juli 2016, 18:34

Hoi Marc,

Dit jaar worden er geen aanpassingen meer gedaan in het huishoudboekje. Het is lastig om daar kleine aanpassingen te doen en andere dingen hebben op dit moment een hogere prioriteit.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +1
Hallo Marc,

Allereerst welkom op de community 🙂. In de groep gooien kan nooit kwaad; ik ga na bij de productmanager of dit mogelijk is. Je hoort van me zodra ik een reactie heb.

Als je het leuk vindt om jezelf voor te stellen aan de andere leden, dan kun je dat doen in de Koffiekamer. In het topic ‘Welkom op de community’ kun je alles over de gebruiken van de community lezen.
Hoi Marc,

Dit jaar worden er geen aanpassingen meer gedaan in het huishoudboekje. Het is lastig om daar kleine aanpassingen te doen en andere dingen hebben op dit moment een hogere prioriteit.

Reageer