Vraag

Overzicht saldo door attenties bij je rekening

Ik zo graag de optie verloop saldo over het totaal van alle rekeningen willen zien.
Met vriendelijke groet
Hans

7 Reacties

Beste @Yagoozy,

Hoi Hans, bedankt voor je vraag en van harte welkom! Als je het leuk vindt, dan lees je hier meer over de community.

Uit je vraag begrijp ik dat je inzicht nodig hebt in het saldo van je rekeningen. Heb je de gemakkelijke attenties bij je rekening al eens geprobeerd? Als je een attentie instelt voor je betaalrekening, krijg je een e-mail of sms als je saldo verandert. Zo weet je wat er op je rekening gebeurt, zonder steeds in te loggen. Er zijn verschillende attenties en deze berichtjes kosten je niets extra. Je kunt ze ook instellen voor je spaarrekening, als die gekoppeld is aan een betaalrekening bij SNS. Ik hoop dat deze informatie je helpt, meer over het instellen van attenties lees je hier. Als je aanvullend vragen hebt, dan hoor ik graag van je. Alvast succes en een fijne jaarwisseling.
Hoi Evelyn,

Ik doel op de grafiek in de SNS mobiel app.
Deze kan per rekening ingesteld worden maar niet over het totaal van de rekeningen.

Groet Hans
Hoi @Yagooz / Hans,

Bedankt voor je toelichting. Ik had al zo'n vermoeden, maar nu begrijp ik je precies. Ik kan me voorstellen dat het gemakkelijk kàn zijn, maar ik durf niet te zeggen of de mobiele app wordt uitgebreid met deze functie. Ik ga het voor je navragen, door de jaarwisseling en de kerstvakanties is het mogelijk dat het antwoord even op zich laat wachten. In dat geval, dank voor je geduld.
Hallo @Yagoozy / Hans,

Op de valreep van mijn weekend heb ik antwoord gekregen op je vraag. Op dit moment wordt er gekeken naar nieuwe manieren om een overzichtsscherm te tonen waarbij de meest relevante informatie voor de klant getoond wordt. Jaja, je timing is perfect Hans. Je verzoek heeft aandacht gekregen en het nieuwe idee is doorgegeven aan de ontwerpers/ontwikkelaars van de app. Wanneer de app wordt uitgebreid met het overzichtsscherm kan ik je nog niet vertellen, die vraag heb ik gelijk voor je uitgezet :)
:D:cool:
Hallo @Yagoozy,

Hoi Hans, geen breaking news, maar ik heb beloofd om nog even op je vraag terug te komen. Mijn collega vertelde dat het uitbreiden van het overzichtsscherm nog in de ontwikkelfase is. Dat betekent concreet dat ze nog niet weten hoe lang het gaat duren. Ach, da's nou jammer. Maar je goede idee heeft een vaste plaats op de lijst en dat is nog steeds goed nieuws!
Dank je voor de terugkoppeling. Ik wacht het wel af.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)