SNS

Parkeren en betalen met SNS Mobiele App

• 27 juli 2019
  • 1 Reactie
  • 1861 Keer bekeken

Voor het betalen van parkeren aan de straat gebruik ik Yellowbrick en dat soort apps: kenteken invullen, parkeermeter nummer invullen en het is geregeld.
Irritant echter dat je altijd je account bent vergeten als je wilt parkeren.

Daarom een idee: ik zou graag willen parkeren met de SNS App bankieren app.
Gewoon in de app inloggen, parkeermeter invullen en klaar.
Voor mij gemakkelijk, voor SNS een kleine bijverdienste.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
Hoi @Gmdehaas welkom op de community. Wat een mooi idee!

Begrijpelijk dat je het betalen van parkeergeld gemakkelijker (en wellicht voordeliger) wilt maken. Parkeerapps werken op de meeste smartphones en bieden over het algemeen dezelfde mogelijkheden. Ze tonen een overzicht van parkeerlocaties in de buurt en vaak kun je ook een parkeerlocatie als favoriet aanmerken. Met de apps kun je niet alleen parkeren op straat, maar ook in sommige parkeergarages. Het grote voordeel is dat je niet vooraf hoeft in te schatten hoe lang je wilt parkeren. Nadelen zijn er ook: registratie is noodzakelijk en het bedrijf brengt per parkeeractie extra servicekosten in rekening bovenop de standaard parkeerkosten.

Slim om te bedenken dat het misschien anders kan, bedankt voor het meedenken. Ondanks je leuke wens voegen we geen parkeerfunctionaliteiten aan onze app toe. Met de mobiele app van SNS regel je op een snelle en eenvoudige manier je geldzaken. Heb je misschien meer of andere originele ideeën over toekomstig betaalgemak die je wilt delen?

Reageer