SNS

Periodieke overboekingen/ overschrijvingen

• 20 mei 2016
  • 3 Reacties
  • 10589 Keer bekeken

Het zou fijn zijn als je in één keer al je periodieke overschrijvingen kan aanmaken en dan maar 1 keer hoeft te 'tekenen' met je digipas ipv na iedere periodieke overschrijving weer met je digipas aan de slag te moeten gaan.

3 reacties

Hoi Emma19,

Welkom op de community. Leuk dat je meteen een suggestie aandraagt, waar ik me goed in kan vinden. Ik heb het net zelf getest en zie dat je iedere periodieke overboeking moet ondertekenen met je digipas. Bij een eenmalige opdracht heb je de optie 'Opslaan, nieuwe overschrijving'. Ik vraag voor je na waarom we die optie bij een periodieke overboeking niet aanbieden.

Omdat dit je eerste bericht is op de community, wil ik je graag op twee topics wijzen. Misschien vind je het leuk om het topic ’Welkom op de community’ eens door te lezen. Verder kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer.
Hoi Emma19,

Op dit moment is het niet mogelijk om de periodieke overboekingen in 1 keer te versturen. Dit heeft te maken met de technische mogelijkheden die zijn gekozen bij de overgang naar betalingen via SEPA. De ontwikkelaars vinden het een goed idee en nemen het mee in de ontwikkeling van de website en hoe de overboekingen worden uitgevoerd. Of en wanneer het idee wordt uitgevoerd, dat kan ik niet zeggen.
Badge +1
Deze wens nemen we als input mee bij de ontwikkeling van Mijn SNS en de mobiele app. Dat we ‘m meenemen als input betekent niet dat we de wens uitvoeren, dat is op dit moment nog niet bekend.

Reageer