Plannen ICT 2018

Is er inmiddels iets bekend over de Plannen ICT 2018 voor mijn sns en mobiel bankieren? over de ICT plannen voor mijn sns en de mobiel bankieren app?

13 Reacties

@Eva, had je daar heel misschien graag enige inspraak in willen hebben?
Het zou al heel aardig zijn als we op de hoogte worden gehouden.
Dat ben ik met je eens, maar we moeten niet te veeleisend worden! Want dan verwachten wij iets, wat de bank niet kan waar maken. Eva, de beste wensen en maak er een mooi jaar van.
Blacktomcat schreef:

Dat ben ik met je eens, maar we moeten niet te veeleisend worden! Want dan verwachten wij iets, wat de bank niet kan waar maken. Eva, de beste wensen en maak er een mooi jaar van.

Zou het niet veel eenvoudiger worden indien de SNS ons meedeelde wat dan door ons wel te verwachten is?
Groet,
Ben :cool:
Dat kan ik je wel vertellen: je kunt veranderingen en wijzigingen verwachten waar je niet om hebben gevraagd; want je weet wat je moeder altijd al tegen je zei: 'kinderen die vragen, worden overgeslagen'.
Eva van Goor schreef:

Is er inmiddels iets bekend over de Plannen ICT 2018 voor mijn sns en mobiel bankieren? over de ICT plannen voor mijn sns en de mobiel bankieren app?

Goedemorgen Eva,

Het is handig om van tevoren te weten wat er zoal op de planning staat dit jaar. Ik heb dit nagevraagd, maar het is nog niet duidelijk of we net zoals vorig jaar een topic aanmaken.
Na een maand zou er toch enigerlei vorm van planning moeten zijn. Nee, ik verwacht geen deadlines, maar wel een indruk van de prioriteiten. Je kunt niet blijven schermen met alleen "responsief maken". Het lijkt meer op vermijdingsgedrag.
In het woord "community" zit iets van "gemeenschappelijks". Ik hoop dat daar ontwikkelingen en plannen bij horen in plaats van alleen incidenten en klachten. Zo zou ik best willen weten welke rol de test met The Moneyer daarin speelt.
Die planning is er (intern) zeker wel, maar wordt niet met de community gedeeld. En over The Moneyer is ook al genoeg gezegd in een paar andere topics. Wij staan blijkbaar een andere community voor ogen dan de SNS op dit moment. Jammer, maar het zij zo.
Op dit moment is er nog geen planning die we kunnen delen. Ik verwacht jullie in februari meer te kunnen vertellen.
Ik kon het onderwerp niet in de zoekopdrachtresultaten terugvinden en in deze "plannen ICT 2018" topic ook niet, maar als ik dan toch iets mag wensen dan wens ik.....

Dat ik in de app mijn spaarpotten op dezelfde manier kan sorteren als op de site.....
Dennis schreef:

Op dit moment is er nog geen planning die we kunnen delen. Ik verwacht jullie in februari meer te kunnen vertellen.

en ?
We zijn dit topic niet vergeten en trekken onze collega's regelmatig aan hun jasje. Hopelijk kunnen we snel meer informatie geven.
Dank voor je terugkoppeling, Marijke.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P