SNS

Vraag

Rangorde rekeningen in de mobiele app en creëren app voor zakelijke rekeningen

• 13 mei 2020
  • 1 Reactie
  • 301 Keer bekeken

Beste SNS,

ik zou het heel handig vinden als de startpagina gelijk al mijn rekeningen zou laten zien. Kan dit ingesteld worden? En dat de rekeningen gelijk op abc staan zonder dat ik daarvoor eerst ergens op moet klikken

En ik zou een zoekbalk fijn vinden, als ik dan een aan in typ dat dan de rekeningen van die klant naar voren komen. Dat zou mijn werk een stuk versnellen.

En een zakelijke app waarin ik al de rekeningen zie en dus makkelijker buitenshuis ook kan bankieren 

1 reactie

Reputatie 3

Goedemiddag @betrokkenbewind, als je meerdere rekeningen bij ons hebt, dan is wat overzicht wel zo makkelijk. Met een aantal tips wordt het je misschien wat makkelijker gemaakt. Ten eerste kun je al je rekeningen een naam geven. Hierdoor zijn ze makkelijker terug te vinden. Je krijgt dan alleen de bewuste rekening te zien. Een zoekscherm stel je als volgt in: Log in op Mijn SNS > Ondersteuning > Voorkeursweergave. Daar kun je een zoekscherm aanvinken, zodat je die standaard krijgt te zien. Hopelijk geeft dit wat meer inzicht.

Voor de app is dit niet in te stellen, omdat er meerdere digipassen worden gebruikt.

Reageer