SNS

Beantwoord

Rentepercentages SNS Klimrente tonen in Mijn SNS?

• 2 mei 2015
  • 6 Reacties
  • 12064 Keer bekeken

Hallo 

Ik heb een vraag over mijn klimrente spaarrekening. Ik heb al een paar jaar geleden deze spaarrekening afgesloten maar op mijn SNS kan ik totaal niet zien hoe hoog het rente percentage is want dit verschilt in welk jaar je zit en wanneer je bent begonnen en wanneer het afloopt. 
Kan dit worden toegevoegd in mijn SNS want dit is niet echt overzichtelijk?

Alvast dank
Gerard 
icon

Beste antwoord door Dennis 20 oktober 2017, 14:15

Deze wijziging staat niet op de planning, daarom sluit ik dit topic. In Mijn SNS zie je het rentepercentage van het 1e jaar. De rentepercentages zijn zichtbaar bij de openingsstorting (alleen van de eerste 4 jaar) en in de overeenkomst van de rekening.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Hoi Gerardnitert,

Goed dat je dit punt aandraagt. Ik weet dat er een aantal jaren geleden is gekeken of dit aangepast kon worden. Dit bleek toen erg lastig te zijn en veel capaciteit te kosten. Ik vraag Olaf of hij het op de wensenlijst zet. Weet je je rentepercentages inmiddels? Anders kan ik ze voor je opzoeken.
Hallo,

Ik heb ook dit probleem. Ik heb geen idee of de 5 jaar al bijna voorbij zijn. Krijg ik daar op z'n minst een melding van? Het ziet er nu namelijk uit alsof ik 0% rente krijg, maar ik mag het bedrag er ook nog niet afhalen. De overschrijving wordt dan geweigerd. Hoe kom ik erachter of ik nog wel rente krijg over dit bedrag?

Bedankt,

Marlise
Hoi Marlise,

Allereerst welkom op SNS Community. :)

Ik snap dat het lastig is dat je niet kunt zien wanneer je SNS Klimrente afloopt. Maak je geen zorgen; zolang de rekening loopt, ontvang je gewoon rente over je spaarbedrag. Zoals je in de eerdere reacties kunt lezen, is het een wens om de informatie over je SNS Klimrente toe te voegen in Mijn SNS. Voor nu ben je aangewezen op de overeenkomst die je bij het openen van de rekening hebt ontvangen. Als je deze niet meer hebt, zoek ik de info graag voor je op. Stuur je in dat geval je rekeninggegevens naar [email]webcare@sns.nl[/email] o.v.v. 'Community - Klimrente'?

Om een beetje wegwijs te worden is het leuk om dit topic Welkom op de community door te lezen. Mocht je meer willen weten over andere leden en iets over jezelf willen vertellen, kun je dat doen in de Koffiekamer.
ik heb het zelfde probleem niet te zien wat mijn rente is
Hoi Groot382,

Van harte welkom op SNS Community. Altijd leuk om nieuwe leden welkom te heten.

Heb je de overeenkomst van je SNS Klimrente nog? Daar staan de rentepercentages in. Ik kan ze ook voor je opzoeken, dan ontvang ik graag je rekeninggegevens op [email]webcare@sns.nl[/email] o.v.v. 'Community - Klimrente'.

Heb je het topic ‘Welkom op de community’ al gelezen? Om de andere communityleden een beetje te leren kennen, kun je een kijkje nemen in de Koffiekamer.
Deze wijziging staat niet op de planning, daarom sluit ik dit topic. In Mijn SNS zie je het rentepercentage van het 1e jaar. De rentepercentages zijn zichtbaar bij de openingsstorting (alleen van de eerste 4 jaar) en in de overeenkomst van de rekening.