SNS

Beantwoord

SNS Creditcard transacties zichtbaar in Mijn SNS

  • 30 juli 2010
  • 307 Reacties
  • 138753 Keer bekeken

Ik overweeg een credit card te nemen bij jullie. Krijg ik dan in mijn rekeningoverzicht op Mijn SNS ook een apart overzicht met de uitgaven die ik met mijn credit card heb gedaan?
icon

Beste antwoord door Dennis 20 oktober 2017, 13:15

Inmiddels plaatsen we afschriften van je creditcard alleen nog in Mijn SNS. Klanten zonder Mijn SNS ontvangen het afschrift per post, dit kunnen we niet aanpassen. Heb je Mijn SNS en wil je het maandoverzicht ook per post ontvangen? Bel dan met de klantenservice op het telefoonnummer 030 - 633 30 00.

Bedankt voor jullie input. Deze aanpassing is mede mogelijk gemaakt dankzij jullie signalen. Ik sluit dit topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

307 reacties

Hallo Ank. Momenteel is het nog niet mogelijk om je uitgaven van je creditcard terug te zien in Mijn SNS. Het toevoegen hiervan staat zeker op onze verbeterlijst en we proberen deze volgend jaar toe te voegen aan Mijn SNS.
Dit is inderdaad een van de dingen die ik ook nog mis in Mijn SNS. Een actueel inzicht in de uitgaven met mijn Credit Card zou een welkome aanvulling zijn in Mijn SNS.
Kijk er naar uit, vind het zelf redelijk vervelend om telkens een maand op een afschrift te wachten.

Zeker met Credit Card transacties, en met name buitenlandse, wil je snel een inzicht kunnen hebben.

Het uitblijven van een online overzicht is voor mij motivatie om over te stappen naar een andere aanbieder, ongeacht de kosten. Jammer genoeg geeft de klantenservice al langere tijd aan?( >2 jaar) dat?de functie?er binnenkort aankomt.

Graag zou ik al mijn producten in ??n MijnSNS zien, de huidige vorm vind ik persoonlijk prettig werken op de ouderwetse papieren Credit Card afschriften na.
Hoi prijners en Jeroen,

Dank voor jullie reacties. Ik ben het met jullie eens dat het prettig zou zijn als je niet een maand op je credit card afschrift hoeft te wachten. Interessant punt, want ik weet dat enkele andere banken dit ook nog niet hebben geintegreerd op de persoonlijke bankier websites.

Liz
Verbeteren communicatie betalingen en terugstortingen creditcard door deze bereikbaar te maken voor internetbankieren. Nu wordt niet zichtbaar op het afschrift?als een betaling teruggestort is waar dit geld blijft. Dit blijft nu een tegoed dat pas teruggestort wordt op je hoofdrekening als je hier de klantenservice om verzoekt. Dit is te voorkomen als internetbankieren uitgebreid wordt met de creditcardservice.

?
Hoi mkollaard

Dank voor je opmerkingen. Had je nog specifieke vragen voor de huidige expert of misschien iemand anders voor wat betreft de suggesties die je doet?

Zal ze in ieder geval doorgeven.

Liz
Uiteraard de wens om zo spoedig mogelijk de transakties met de creditcard via internetbankieren zichtbaar te maken.
Ok, zijn meerdere geweest die deze wens ook hebben uitgesproken dus met nog meer stemmen voor wordt dit nog meer kracht bij gezet!

Liz
Reputatie 4
Badge +1
dit zat toch in de pijplijn? Is er al een ETA bekend?
Geen idee, zal eens vragen.

Liz
Ik zou graag zien dat alle gegevens die je met een creditcard betaalt, vanaf de 1e dag zichtbaar is op je eigen SNS pagina..Je kunt dan zien of een betaling wel of niet gelukt is en of het rekeningnummer is vermeld. Dit is vooral makkelijk bij een internet betaling. Onlangs zelf bij Microsoft iets bestelt en betaald via de Mastercard Secure code. Het bleek dat deze site ondanks aanduiding van het securcode logo geen betaling kon verrichten..Het heeft diverse hoofdbrekens voortgebracht
Hoi Geert,

Dank voor het starten van deze discussie. Meerdere communityleden hebben dit aangekaart. Voor zover ik weet komt het eraan. Zal eens nagaan of er meer bekend is.

Groet

Liz
hoi Liz,

ik was benieuwd of er al meer bekend is?
Beste Roderick1983,

Graag kom ik terug op je vraag wanneer het online inzien van de SNS Creditcardgegevens mogelijk wordt.
Zoals Liz al aangaf is het een veelgehoorde wens.
We kunnen helaas nog niet aangeven wanneer deze mogelijkheid aan Mijn SNS wordt toegevoegd. Dit zal niet op korte termijn zijn. Zodra hier meer over bekend is zullen we je via de community informeren.

Met vriendelijke groet,

Daphne
SNS Bank Webcare
Reputatie 4
Badge +1
Dit is toch wel zeer teleurstellend. Al zo'n 6 maanden geleden werd er gezegd dat het eraan kwam en nu is het alsnog "niet op korte termijn". Duurt wel errug lang zoo....

Ook van een verzoek voor een lijstje van de "pending projects" met bijbehordende ETA's niets meer gehoord....



Misschien tog maar overstappen naar een Visa Card via de ANWB. Is nog goedkoper ook volgens mij....
Ik voel de behoefte om deze even omhoog te 'bumpen'
Vandaag werd ik geconfronteerd met deze tekortkoming. Er is een paar honderd euro via mijn credit card afgeschreven. Geen ramp, goed mogelijk, maar ik wil wel een overzicht!

Inmiddels aangevraagd via webcare, want via de klantenservice kwamen ze niet verder dan "per post, 2 euro per afschrift".. Ik vind dat echt belachelijk. Ik betaal genoeg voor die credit card, ik verwacht dan ook wel een overzichtje te kunnen inzien.

Dus... ik zag deze discussie met antwoorden van *meer dan een jaar geleden* (!).. Hoe staat het nu hiermee?

?

Als altijd, positief gestemd ;)

?

Grt,. K.
?

Hi KKoenen,

oe, dat is best veel geld. En je wilt natuurlijk een snel en makkelijk overzicht waarin je kunt zien wat er met je creditkaart is uitgegeven. Ik lees dat je webcare al hebt ingeschakeld, super! Zij gaan er voor je achteraan.

Ik zal je vraag ook eens doorsturen naar een product manager. Sowieso om de discussie levende te houden.

Iets heel anders: hoe is het met Movember 🙂?

Groet,

Charlotte
Ben ook nog even langs de winkel geweest (handig, zo'n winkel in Pijnacker). Het blijkt dat ik per post toch dit overzicht al ontvang.. zal nog eens kijken.. punt blijft dat je dit natuurlijk gewoon op Internet inzichtelijk wilt hebben. En het is inderdaad goed om na 15 maanden nog eens te prikken ;)

Movember?! Neuh.. dat doet mij niet zoveel (zie : http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2011/11/reasons-i-grow-a-beard-pie-chart.png ). Hij is er inmiddels een keertje afgeweest (zie FaceBook 😉... maar ik laat m langzaam maar zeker weer teruggroeien.

.. In the end; ik ben benieuwd of KWF meer geld heeft opgehaald dankzij al die - geef maar eerlijk toe - stoere, onweerstaanbare mannen met baarden.

?

/edit ; Movember gaat geloof ik alleen over snorren.. een snor zonder baard; dat zou m.i. NIEMAND moeten doen.. Tenzij je in een slechte nagesynchroniseerde natuurfilm wilt spelen ?f Corn? van Zijl heet, uiteraard.
Hahaha, KKoenen! Ik reageer eerst even op je snorren-verhaal ?! Al die mannen met snorren, misschien was het stoer in de jaren zestig, zeventig en tachtig, maar of ik het stoer vind......

Fijn dat je in de winkel geholpen bent, maar het zou inderdaad gewoon inzichtelijk moeten zijn via Mijn SNS. Zodra ik een antwoord heb, laat ik t hier weten!

Groet,

Charlotte

?
Tsja.....
Beste Mensen,

Ik denk dat SNS het goed doet als ook in het totaaloverzicht een extra blok wordt getoond van alle creditcard mutaties. Het is immers toch ook gewoon een rekening die je hebt lopen bij SNS. Mijn mening is dat je daarmee een compleet overzicht schept met wat voor producten je hebt afgenomen van SNS.

Ik zie jullie reacties graag tegenmoet.

Gr,
Lee
Waarom staat in mijn overzicht niet de verzekeringsproducten die ik heb afgenomen van SNS?
Beste Mensen,

Ik denk dat SNS het goed doet als ook in het totaaloverzicht een extra blok wordt getoond van alle creditcard mutaties. Het is immers toch ook gewoon een rekening die je hebt lopen bij SNS. Mijn mening is dat je daarmee een compleet overzicht schept met wat voor producten je hebt afgenomen van SNS.

Ik zie jullie reacties graag tegenmoet.

Gr,
Lee


Hi Lee,

Leuk om je weer op de community te zien 🙂.

Graag geven we antwoord op je vraag betreft het opnemen van creditcard mutaties in het overzicht van Mijn SNS.

Helaas is dit (nog) niet mogelijk. Wij fungeren als tussenpersoon voor Mastercard en Mastercard gebruikt een eigen systeem voor het transactieoverzicht. Het koppelen van het Mijn SNS systeem met dat van Mastercard is daarom gecompliceerd en ingewikkeld. We weten dat deze wens vanuit de klanten bestaat. Helaas kunnen we op dit moment nog niet concreet zeggen of en wanneer dit ontwikkeld wordt. Zodra we hier meer over weten communiceren we dit uiteraard.

Waarom staat in mijn overzicht niet de verzekeringsproducten die ik heb afgenomen van SNS?


De vraag waarom je verzekeringsproducten niet zichtbaar zijn in Mijn SNS hebben we uitgezet bij de desbetreffende afdeling. We komen hier op terug zodra we een antwoord hebben.
Reputatie 4
Badge +1

Helaas is dit (nog) niet mogelijk. Wij fungeren als tussenpersoon voor VISA en VISA gebruikt een eigen systeem voor het transactieoverzicht. Het koppelen van het Mijn SNS systeem met dat van VISA is daarom gecompliceerd en ingewikkeld.


Hmmm...mijn Credit Card van SNS is van Mastercard....