SNS

Beantwoord

SNS Creditcard transacties zichtbaar in Mijn SNS

• 30 juli 2010
  • 307 Reacties
  • 111483 Keer bekeken

Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

307 reacties

Badge +2
Top om te zien dat opmerkingen in ieder geval worden gesignaleerd en opgepakt. Ik ben benieuwd!

Hoi Sander,

Leuk om te zien dat je zo actief meepraat en ook direct het positieve resultaat daarvan ziet op de community. Hopelijk zien we je vaker op de community. Misschien is het leuk om het topic ’Welkom op de community’ eens door te lezen. Verder kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer.
Ik ben nog niet echt tevreden over het inzicht in de creditcard via Mijn SNS en de app.

Het saldo klopt niet altijd. Afgelopen week had ik volgens de app een positief saldo welke een dag later weer was verdwenen terwijl er geen transacties waren gedaan. Het bedrag was gelijk aan die van een transactie die ik al weken eerder had gedaan.

Daarnaast duurt het een aantal dagen voordat transacties zichtbaar worden en reserveringen zijn helemaal niet te zien. Terwijl ik bij mijn andere Mastercard een push-bericht krijg van een transactie nog voordat de betaling is voltooid volgens de automaat. Dat moet toch anders kunnen?

Staan er nog verbeteringen op de planning? 🙂
Hoi Facepalm,

Welkom op de community. Goed dat je op deze plek aangeeft dat je niet tevreden bent over de inzage van je creditcardgegevens. Jouw bevindingen komen overeen met de bugs die op ons lijstje staan. Onze IT-afdeling is op de hoogte en werkt aan een oplossing. Het is nog niet bekend wanneer de storing is opgelost.

Mocht je een keer zelf een topic willen aanmaken, dan kun je hier lezen hoe dat moet. Op de community praten we ook over ‘niet bankzaken’. Zo kun je jezelf voorstellen aan ons en de andere leden in de Koffiekamer.
Ik wil echt zo snel mogelijk een eind aan het ontvangen van de papier afschriften. Er is geen geldig argument te verzinnen om dat wel te doen. De voorwaarden zijn aan te passen. Bovendien is het niet zo dat ze helemaal stopgezet moeten worden. Klanten die er, om welke reden dan ook, prijs op stellen moet ze gewoon ontvangen.
Voor de rest: ouderwets, duur en verspilling.
Hoi Leon,

Welkom op de community. Leuk om te zien dat je na ons Twittergesprek meteen een reactie plaatst. Dat je niet zit te wachten op een papieren afschrift van je SNS Creditcard is duidelijk. Dit signaal hebben we van meerdere klanten ontvangen. Dit heeft ervoor gezorgd dat het punt hoger op de agenda kwam te staan, zie mijn eerdere reactie hieronder. Hopelijk kunnen we je dit jaar blij maken met goed nieuws.

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.

Hoi leden,

Dankzij jullie 'georganiseerde verzet' tegen de papieren creditcardafschriften op de community, staat het onderwerp inmiddels hoger op de agenda. Momenteel kijken we hoe we hier een andere invulling aan kunnen geven. Afschaffen kan niet zomaar, omdat het enerzijds in de voorwaarden staat en we anderzijds ook veel klanten met een creditcard hebben die geen gebruikmaken van Mijn SNS of de mobiele app. Hopelijk kunnen we dit jaar nog een wijziging aankondigen; voorlopig blijft het standpunt ongewijzigd. Bedankt voor jullie feedback en geduld.
Samengevat: we horen jullie wel maar doen voorlopig nog niets behalve het op de agenda zetten.
Reden: voorwaarden moeten worden aangepast. Immers, dat anderen nog wel willen ontvangen is geen reden dat ik de afschriften MOET ontvangen. Dat is met een betrekkelijk eenvoudig vraag op te lossen.
Voorwaarden aanpassen lijkt me niet echt iets waar je je achter kan verschuilen. Nogmaals: ASN kan het ook, die gaven zelfs een like op het twitter bericht! Het lijkt me ook niet dat er iemand bezwaar zal hebben tegen een optie om geen oud papier te ontvangen. Het is 2017, kom op!
Inmiddels plaatsen we afschriften van je creditcard alleen nog in Mijn SNS. Klanten zonder Mijn SNS ontvangen het afschrift per post, dit kunnen we niet aanpassen. Heb je Mijn SNS en wil je het maandoverzicht ook per post ontvangen? Bel dan met de klantenservice op het telefoonnummer 030 - 633 30 00.

Bedankt voor jullie input. Deze aanpassing is mede mogelijk gemaakt dankzij jullie signalen. Ik sluit dit topic.