Beantwoord

Sortering incasso-overzicht in Mijn SNS?

Als ik naar mijn incasso-overzicht ga kom ik uit op het tabblad ‘Uitgevoerde incasso’s’.
Ik wil liever eerst inzicht in mijn ‘Ingeplande incasso’s’.
Maar dat kan ik zelf niet aanpassen.

Ik vind het storender dat het tabblad ‘Uitgevoerde incasso’s’ gesorteerd wordt op ‘Incassodatum’ van oud naar nieuw. Ik had dat liever andersom gezien. De laatste incasso’s het eerst. Ook dat kan ik zelf niet aanpassen.

Ja ik kan het wel aanpassen, maar dat wordt niet onthouden voor een volgende inlog.
icon

Beste antwoord door Wouter 13 september 2016, 12:36

Hoi Bert Bosschenaar,

Dat de tab ‘Uitgevoerde incasso’s’ standaard geselecteerd is, komt omdat dit de oorspronkelijke tab is. De andere tabs zijn later toegevoegd.
De sortering is bewust gekozen omdat in dit overzicht de incasso’s staan die gestorneerd kunnen worden. De ‘oudste’ incasso heeft de ‘kortste’ storneringsdatum. Na 8 weken – als storneringsperiode voorbij is – verdwijnen de incasso’s ook uit dit overzicht. De incasso die je wellicht vandaag voor het laatst kunt storneren, staat dan altijd bovenaan.

De standaard tab en sortering worden niet aangepast. Wellicht dat we in de toekomst kijken of je zelf de default tab kunt selecteren. Hier is nog geen planning voor.

Bekijk origineel

3 Reacties

Hoi Bert Bosschenaar,

Welkom op de community. Goed dat je je verbeteringen voor Mijn SNS doorgeeft. Ik vraag bij de productmanager na waarom hiervoor gekozen is en wat er mogelijk is. Wat vind je verder van Mijn SNS? En gebruik je onze mobiele app ook?

Om een beetje wegwijs te worden is het leuk om dit topic ’Welkom op de community’ door te lezen. Mocht je meer willen weten over andere leden en iets over jezelf willen vertellen, dan kun je dat doen in de Koffiekamer.
Reputatie 1
Als ik naar het incasso overzicht ga (meestal nadat ik een incasso attentie heb gehad via de mail), dan wil ik meestal ook de ingeplande incasso's zien en niet de reeds uitgevoerde incasso's. En als ik dan een keertje een uitgevoerde incasso wil controleren (bijvoorbeeld als ik er eentje wil storneren), dan wil ik eigenlijk altijd de meest recente incasso's bovenaan zien, want die oude incasso's heb ik al lang gecontroleerd bij een vorige keer dat ik was ingelogd in 'Mijn SNS'.

Ik kan me voorstellen dat er ook klanten zijn die de huidige sortering fijn vinden, maar net als Bert zou ik dit graag andersom zien of in ieder geval dat het instelbaar is en dat de instelling wordt bewaard.
Hoi Bert Bosschenaar,

Dat de tab ‘Uitgevoerde incasso’s’ standaard geselecteerd is, komt omdat dit de oorspronkelijke tab is. De andere tabs zijn later toegevoegd.
De sortering is bewust gekozen omdat in dit overzicht de incasso’s staan die gestorneerd kunnen worden. De ‘oudste’ incasso heeft de ‘kortste’ storneringsdatum. Na 8 weken – als storneringsperiode voorbij is – verdwijnen de incasso’s ook uit dit overzicht. De incasso die je wellicht vandaag voor het laatst kunt storneren, staat dan altijd bovenaan.

De standaard tab en sortering worden niet aangepast. Wellicht dat we in de toekomst kijken of je zelf de default tab kunt selecteren. Hier is nog geen planning voor.