Beantwoord

Voorwaarden van verzekeringen in Mijn SNS?

Hoi,

Intro
Ik heb een inboedelverzekering en aansprakelijkheidsverzekering bij de SNS.
Afgelopen woensdag ben ik getrouwd, en dus heb ik een aantal dagen daarvoor mijn verzekering aangepast.
Ik had gehoopt dat dit via Mijn SNS kon, maar dit kon niet. De procedure is even een belletje doen naar de SNS.
Dus dit had ik gedaan, en dat ging ook heel prima. Gister kwam ik er achter dat er tocht iets niet klopte, en na een belletje is dat ook weer opgelost. De telefonische service van SNS vind ik dus heel fijn, en heel normaal :)

Waar het me bij deze vraag om gaat
Op mijn SNS kan ik heel weinig informatie vinden over mijn verzekeringen. Alleen het polisnummer.
Bij mijn aansprakelijkheidsverzekering kan ik wel zien dat het voor een meerpersoonshuishouden is, en bij mijn inboedelverzekering staat er helemaal niets over.
Verder staan de polisvoorwaarden niet op Mijn SNS, (of in ieder geval een linkje naar de polisvoorwaarden zou fijn zijn)
Het zou ook fijn zijn als er staat hoe ik de verzekering moet wijzigen als er wat veranderd.

En eigenlijk zou ik het liefst gewoon een helder en duidelijk PDF document op Mijn SNS willen hebben, waarin staat:
"Hoi Gerard, dit heb je verzekerd, en op deze manier is de verzekering en de premie opgebouwd."

Hartelijke groet,

Gerard
icon

Beste antwoord door Dennis 9 november 2017, 11:18

Het toevoegen van de polisvoorwaarden nemen we als input mee bij de doorontwikkeling van Mijn SNS. Dat we ‘m meenemen als input betekent niet dat we de wens uitvoeren, dat is op dit moment nog niet bekend.

Bekijk origineel

11 Reacties

Goedemiddag Gerard met internet,

Ten eerste van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Heb je een mooie dag gehad vorige week? Als ik het me goed herinner dan had je de hele dag droog weer :)

Terug naar de vraag: je hebt gelijk, het is heel handig als je de voorwaarden in Mijn SNS ziet bij de betreffende verzekering. Dan kun je bij schade bijvoorbeeld eerst zelf nakijken of er dekking is. We zetten het op de wensenlijst. Dankjewel voor het meedenken.
Irene schreef:

Goedemiddag Gerard met internet,

Ten eerste van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Heb je een mooie dag gehad vorige week? Als ik het me goed herinner dan had je de hele dag droog weer :)

Terug naar de vraag: je hebt gelijk, het is heel handig als je de voorwaarden in Mijn SNS ziet bij de betreffende verzekering. Dan kun je bij schade bijvoorbeeld eerst zelf nakijken of er dekking is. We zetten het op de wensenlijst. Dankjewel voor het meedenken.

Ik kan mij "vaag" herinneren dat er al eens eerder melding van het inzien van "voorwaarden" is besproken op het forum. Waarom komt dit nu dan (als dat zo is) in de wensenlijst te staan? Ik meen dat dit juist in de Mijn SNS zou worden opgenomen. Ik zou het topic er wrs niet bij kunnen zoeken, maar mijn geheugen is nog niet zo slecht als een demente bejaarde voor zover ik weet.
@Irene
Dankjewel :) Het was een hele mooie dag!
's ochtends met foto's was het heel mooi en heel koud.
Fijn dat het op de wensenlijst komt :)

@Sjaakie93
Gevonden Hier het linkje van naar een topic van 5 jaar geleden waar al meer functionaliteit beloofd werd.
Inmiddels staat er al wel meer in dan alleen het polisnummer en de ingangsdatum. Verder is het nog behoorlijk karig.
[quote
Gevonden Hier het linkje van naar een topic van 5 jaar geleden waar al meer functionaliteit beloofd werd.
Inmiddels staat er al wel meer in dan alleen het polisnummer en de ingangsdatum. Verder is het nog behoorlijk karig.[/quote]

Ja dit heb ik ook gevonden. Verder schreef Dennis 9 maanden geleden:
"Goed nieuws: dit jaar nemen we de verzekeringsomgeving binnen Mijn SNS onder handen. We willen het mogelijk maken dat klanten via Mijn SNS hun verzekeringen en adresgegevens kunnen wijzigen, online hun schade kunnen melden en hun polis digitaal kunnen inzien en opvragen. Jullie wens staat dus ook op onze wensen- en actielijst voor dit jaar :)."
Online schade melden kan gelukkig wel :)
Polis digitaal inzien en opvragen niet. (bij de aansprakelijkheid en inboedelverzekering, in ieder geval)

Verder kun je je auto en reisverzekering wel online wijzigen.
Maar de andere verzekeringen dus niet.
Eva van Goor schreef:

Hoi allen,

Het is nog steeds een grote wens om meer verzekeringsinformatie te tonen in Mijn SNS. Het is dit jaar niet gelukt om alle plannen uit te voeren. We zijn aan het kijken welke plannen we volgend jaar gaan uitvoeren.
Dennis schreef:

Eva van Goor schreef:

We zijn aan het kijken welke plannen we volgend jaar gaan uitvoeren.

Als ik schaats over het ijs...(ver)schuif ik dan?
Het toevoegen van de polisvoorwaarden nemen we als input mee bij de doorontwikkeling van Mijn SNS. Dat we ‘m meenemen als input betekent niet dat we de wens uitvoeren, dat is op dit moment nog niet bekend.
Hoi,

Is inmiddels al bekend of en wanneer het toevoegen van de polisvoorwaarden uitgevoerd gaat worden?
Goedemiddag Gerard,

Dit vraag ik voor je na. Zodra ik meer weet, dan laat ik dat hier weten :)
Gerard met internet schreef:

Hoi,

Is inmiddels al bekend of en wanneer het toevoegen van de polisvoorwaarden uitgevoerd gaat worden?

Hoi Gerard,

Het is nog niet bekend of en wanneer de polisvoorwaarden toegevoegd worden aan het kopje 'Verzekeren' in Mijn SNS.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)