Wensen voor het Huishoudboekje

Hi,

ik heb afgelopen twee jaar actief het huishoudboekje gebruikt, maar ik kom er toch achter dat het niet lukt om mij een goed financieel jaaroverzicht te geven. Erg jammer, want de intenties zijn heel goed. Zaken waar ik tegen aanloop:
* Ik heb een gezamenlijke rekening, een gezamenlijke spaarrekening en een eigen rekening. Een jaaroverzicht van de gezamenlijke rekening maken lukt niet. Ik kan niet goed de transacties die alleen van de gezamenlijke rekening zijn uitsplitsen. Dit lijkt me een filter optie.
* Als ik zaken voorschiet en ik die later terugkrij wil ik die niet bij de inkomsten hebben, maar juist een positieve bijdrage bij de uitgaven. Het kan ook dat ik een uitgave bij inkomsten wel boeken. Ik moet nu zelf met pen/papier zaken wegstrepen/verbergen
* Ik wil graag hele jaren vergelijken met elkaar; dit kan niet want ik kan maximaal 24 maanden terugkijken, dus januari 2017 bestaat niet meer

Ik denk graag actief mee op dit onderwerp in een klantpanel, ook met mijn uitgangssituatie als use-case.

Groeten,

Wiet

5 Reacties

Hoi @Wiet,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community. Je intenties zijn fantastisch en ik begrijp dat je tegen wat praktische zaken aanloopt. Om te kijken of je wensen een haalbare kaart zijn, ga ik het voorleggen aan een collega. Jouw suggesties zouden ook andere mensen kunnen helpen, dus bedankt voor je bijdrage en het meedenken. Ik kom erop terug zodra ik een antwoord voor je heb. Fijne dag!
@Evelyn, neem je dan ook mee wanneer we langer dan 24 maanden kunnen terugkijken? Alvast bedankt.
Goedemorgen @Blacktomcat,

De vragen en wensen van Wiet heb ik intern voorgelegd. Eén van haar wensen is: Ik wil graag hele jaren vergelijken met elkaar, dit kan niet want ik kan maximaal 24 maanden terugkijken, dus januari 2017 bestaat niet meer. Jouw vraag lijkt precies op de wens van @Wiet, ik heb het voor jullie nagevraagd en ik hoop dat ik jullie snel kan informeren over de mogelijkheden.
Hi Evelyn, ik ben benieuwd wat eruit komt. Hartelijke groet, Wiet
Hoi @Wiet,

Vanochtend heb ik informatie gekregen over het huishoudboekje. Om maar met de deur in huis te vallen: er is geen pasklaar antwoord. Voordat je denkt 'nou moe', heb ik goed nieuws. Er wordt hard gewerkt aan de bouw van een nieuwe 'Mijn SNS'. In dat traject wordt ook het huishoudboekje geëvalueerd. De bedoeling is dat we eind februari een eerste deel van de nieuwe 'Mijn SNS' live gaan zetten. Vanaf dat moment worden er regelmatig nieuwe zaken opgeleverd, om zo in 2020 alles omgebouwd te hebben.

Nu kan ik me voorstellen dat je wilt weten wanneer het huishoudboekje aan de beurt is. Of wat de planning van de updates is. Door de duur en de complexiteit van het proces heb ik daar geen informatie over gekregen. Je kunt erop rekenen dat 'Mijn SNS zowel dit jaar als volgend jaar wordt verbeterd. Wanneer ik specifieke informatie heb over een nieuwe update of ontwikkeling in 'Mijn SNS' dan zal ik dit via de community delen. Fijne dag :)

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)