SNS

Beantwoord

Wordt Apple Pay ook beschikbaar bij SNS?

  • 11 juni 2019
  • 362 Reacties
  • 127242 Keer bekeken


Toon eerste bericht

362 reacties

@Evelyn SNS zou het helpen als we de vraag biet hier stellen maar massaal naar de mailbox de vraag en wens gaan sturen. 


daarbij wil ik nog opmerken, en begrijp me goed met respect voor de moderator(!), als de SNS iets eist moeten we direct in de houding springen en wordt het erdoorgedrukt,  als de klanten massaal iets wensen, dus niet eens eisen, dan is het muisstil bij SNS en worden we genegeerd. 

Nou, massaal… Er staan hier rond de 350 berichten waarvan veel door dezelfde personen. Op de meer dan een  miljoen particuliere klanten maakt dat niet veel indruk.
Uiteraard zit ik ook te wachten op Apple Pay, maar verwacht geen wonderen door een aantal forumberichtjes...

Reputatie 4

@Evelyn SNS zou het helpen als we de vraag biet hier stellen maar massaal naar de mailbox de vraag en wens gaan sturen. 


daarbij wil ik nog opmerken, en begrijp me goed met respect voor de moderator(!), als de SNS iets eist moeten we direct in de houding springen en wordt het erdoorgedrukt,  als de klanten massaal iets wensen, dus niet eens eisen, dan is het muisstil bij SNS en worden we genegeerd. 

Nou, massaal… Er staan hier rond de 350 berichten waarvan veel door dezelfde personen. Op de meer dan een  miljoen particuliere klanten maakt dat niet veel indruk.
Uiteraard zit ik ook te wachten op Apple Pay, maar verwacht geen wonderen door een aantal forumberichtjes...

Das hetzelfde bij reviews. Je leest met name de klachten ;-)

Reputatie 3

@Evelyn SNS zou het helpen als we de vraag biet hier stellen maar massaal naar de mailbox de vraag en wens gaan sturen. 


daarbij wil ik nog opmerken, en begrijp me goed met respect voor de moderator(!), als de SNS iets eist moeten we direct in de houding springen en wordt het erdoorgedrukt,  als de klanten massaal iets wensen, dus niet eens eisen, dan is het muisstil bij SNS en worden we genegeerd. 

Nou, massaal… Er staan hier rond de 350 berichten waarvan veel door dezelfde personen. Op de meer dan een  miljoen particuliere klanten maakt dat niet veel indruk.
Uiteraard zit ik ook te wachten op Apple Pay, maar verwacht geen wonderen door een aantal forumberichtjes...

Nee, het zal geen indruk maken wellicht met maar een paar honderd forum berichtjes. Maar als we niets van ons laten horen zou het niet goed zijn . Zeker in deze tijden van virussen is contactloos betalen een must,…..en dat kan heel goed met Apple Pay ! Dus SNS…...hup!

Reputatie 5
Badge +4

Hi allemaal, hoe gaat het met jullie? 

Bij SNS doen we er alles aan om te voorkomen dat het coronavirus zich verder verspreidt. Daarom is contactloos betalen met je pasje of telefoon een verstandig idee. Een update over Apple Pay heb ik op dit moment niet, het gesprek over een mogelijke introductie loopt nog, de status is onveranderd.

Verder hoop ik dat jullie het - ondanks de situatie - goed maken en gezond zijn. Daarnaast roep ik iedereen op om goede, lokale initiatieven op de SNS Coronagids te delen. Alvast veel dank.

Hi allemaal, hoe gaat het met jullie? 

Bij SNS doen we er alles aan om te voorkomen dat het coronavirus zich verder verspreidt. Daarom is contactloos betalen met je pasje of telefoon een verstandig idee. Een update over Apple Pay heb ik op dit moment niet, het gesprek over een mogelijke introductie loopt nog, de status is onveranderd.

Verder hoop ik dat jullie het - ondanks de situatie - goed maken en gezond zijn. Daarnaast roep ik iedereen op om goede, lokale initiatieven op de SNS Coronagids te delen. Alvast veel dank.

 

Wat goed dat jullie alles doen tegen het corona virus. Als jullie nog meer willen doen introduceer dan nu Apple Pay dan hoeven de gebruikers ook voorlopig geen pin terminals meer aan te raken bij bedragen boven de 25 euro.

Wat is nou exact de reden dat deze ontwikkelingen dusdanig lang moeten duren. Inmiddels lopen we al heel wat jaren achter. Kan hierin duidelijkheid gegeven worden? “En dan niet van de gesprekken lopen nog” want dat is nogal vaag. 

 

groet,

 

Sono

Hi allemaal, hoe gaat het met jullie? 

Bij SNS doen we er alles aan om te voorkomen dat het coronavirus zich verder verspreidt. Daarom is contactloos betalen met je pasje of telefoon een verstandig idee. Een update over Apple Pay heb ik op dit moment niet, het gesprek over een mogelijke introductie loopt nog, de status is onveranderd.

Verder hoop ik dat jullie het - ondanks de situatie - goed maken en gezond zijn. Daarnaast roep ik iedereen op om goede, lokale initiatieven op de SNS Coronagids te delen. Alvast veel dank.

 

Wat goed dat jullie alles doen tegen het corona virus. Als jullie nog meer willen doen introduceer dan nu Apple Pay dan hoeven de gebruikers ook voorlopig geen pin terminals meer aan te raken bij bedragen boven de 25 euro.

Wat is nou exact de reden dat deze ontwikkelingen dusdanig lang moeten duren. Inmiddels lopen we al heel wat jaren achter. Kan hierin duidelijkheid gegeven worden? “En dan niet van de gesprekken lopen nog” want dat is nogal vaag. 

 

groet,

 

Sono

Heel veel mensen hebben nu even totaal andere problemen, dat zal je toch niet ontgaan zijn. Ik vind het dan ook nogal ongepast over dit punt hier nu te gaan “……..”.

Zorg voor jezelf en voor anderen in je omgeving. Zorg dat jij en zij niet besmet worden met het Corona virus. De ziekenhuizen liggen al behoorlijk vol en veel meer kunnen ze niet aan. Dus Sono, stop nu even daar je energie in (geef andere de ruimte om hetzelfde te doen (en niet bezig te moeten zijn met jou ongepaste vraag te beantwoorden)).

Groet,

Ben 

Hi allemaal, hoe gaat het met jullie? 

Bij SNS doen we er alles aan om te voorkomen dat het coronavirus zich verder verspreidt. Daarom is contactloos betalen met je pasje of telefoon een verstandig idee. Een update over Apple Pay heb ik op dit moment niet, het gesprek over een mogelijke introductie loopt nog, de status is onveranderd.

Verder hoop ik dat jullie het - ondanks de situatie - goed maken en gezond zijn. Daarnaast roep ik iedereen op om goede, lokale initiatieven op de SNS Coronagids te delen. Alvast veel dank.

 

Wat goed dat jullie alles doen tegen het corona virus. Als jullie nog meer willen doen introduceer dan nu Apple Pay dan hoeven de gebruikers ook voorlopig geen pin terminals meer aan te raken bij bedragen boven de 25 euro.

Wat is nou exact de reden dat deze ontwikkelingen dusdanig lang moeten duren. Inmiddels lopen we al heel wat jaren achter. Kan hierin duidelijkheid gegeven worden? “En dan niet van de gesprekken lopen nog” want dat is nogal vaag. 

 

groet,

 

Sono

Heel veel mensen hebben nu even totaal andere problemen, dat zal je toch niet ontgaan zijn. Ik vind het dan ook nogal ongepast over dit punt hier nu te gaan “……..”.

Zorg voor jezelf en voor anderen in je omgeving. Zorg dat jij en zij niet besmet worden met het Corona virus. De ziekenhuizen liggen al behoorlijk vol en veel meer kunnen ze niet aan. Dus Sono, stop nu even daar je energie in (geef andere de ruimte om hetzelfde te doen (en niet bezig te moeten zijn met jou ongepaste vraag te beantwoorden)).

Groet,

Ben 

@BigBen ,

 

sorry vind het heel vervelend dat je dit op deze manier moet interpreteren. Ik zie de komst van Apple Pay als toevoeging op het contactdoos betalen. Wat ook z’n voordelen zal hebben bij deze crisis. Ik ben me ervan bewust dat eenieder op elkaar moet letten en verspreiding tegen moet gaan.  Ik werk zelf in de zorg en ken best de ernst van de crisis waar we ons in bevinden met de gehele wereld. 
 

dus beschouw deze vraag als niet ongepast en zie dit als tip. 
 

wellicht dat er ergens nog duidelijkheid kan komen omtrent dit topic. 
 

groet,

 

sono

Reputatie 3

Ik vind dat Sono in deze Corona tijdperk een meer dan valide vraag stelt, en juist nú SNS bank Apple Pay moet gaan invoeren. Ja, het is crisis, en ja, er zijn belangrijkere zaken maar juist nú zou SNS moet acteren op het gebied van contact loos betalen via Apple Pay. Je hoeft dan geen pincode toetsen te gebruiken waarop iedereen voor jou al is geweest.  We rekenen eigenlijk op SNS! 
 

Ik vind dat Sono in deze Corona tijdperk een meer dan valide vraag stelt,
 

Dat is op zichzelf waar, maar in dit topic is het geen vraag meer, maar gedram.

Dan is de reactie van @BigBen volkomen logisch.

Reputatie 3

Hoi Koos,

Op het gevaar af dat het een welles nietes verhaal wordt, dus is dit een forum die in dit geval met het topic Apple Pay bezig houdt. Je kunt als gedram aanmerken, maar je kunt ervoor kiezen om deze topic ook niet of niet te vaak bezoeken, zodat je je niet aan ons hoeft te ergeren Koos. Stay safe!

Heb je helemaal gelijk in, daarom ben ik hier niet meer zo actief. Maar ik wilde @BigBen toch even niet alleen laten.

 

Mijn reactie komt voort door het volgende te bedenken:

  • waarschijnlijk liggen alle overleggen nu zeker stil
  • de medewerkers zijn heel druk bezig alle info die er komt, op te nemen
  • om dit daarna hier te delen met alle klanten
  • er zullen veel klanten (bedrijven) zijn die veel “hulp” nodig hebben, omdat men alle zeilen moet bijzetten
  • het lijkt makkelijk snel in te voeren, maar dat bleek het dus niet te zijn
  • Er zijn alternatieven die al werken

Blijf gezond en let op elkaar (houd afstand en was vaak je handen, neem dat erg serieus svp)

Groet,

Ben 

 

Reageer