SNS

Beantwoord

Wordt Apple Pay ook beschikbaar bij SNS?

• 11 juni 2019
  • 525 Reacties
  • 199397 Keer bekeken

Toon eerste bericht

525 reacties

Reputatie 3

Dat lijkt er meer op @finn   

Dat is wat de SNS bank denkt over Apple Pay 

Reputatie 2

Haha mooi. Heb je misschien ook iets waar minachting voor de klant uit afgeleid kan worden? Het totale gebrek aan enige respons op dit topic maar ook andere topics laat wel zien dat klantgerichtheid de sns totaal vreemd is. 

inmiddels al 20 pagina`s 488 reacties en nog steeds geen apple pay

Reputatie 3

inmiddels al 20 pagina`s 488 reacties en nog steeds geen apple pay

Heb je het niet gelezen @finn?

ER KOMT GEEN APPLE PAY BIJ DE SNS!!!

Zelfs de werknemers schamen zich zo diep dat ze niks durven te posten. SCHANDALIG!!!!

het is nog niet bevestigd toch?

maar het lijkt er wel op dat het niet komt, ook raar ze zeggen dat ze in gesprek zijn wel raar dat zo lang duurt want bij andere banken duurt het allemaal zniet zo lang wat een stront bank

Reputatie 3

Apple Pay komt niet. Niemand overlegt zo lang. Het zijn gewoon leugenaars

ja dat is waar ja het is niet sns maar assns

Hi,

Bij SNS volgen we de ontwikkelingen op de voet en we verwachten dat klanten - naast hun betaalpas - steeds vaker met andere middelen gaan betalen. We sluiten Apple Pay niet uit, maar richten ons óók op het verder ontwikkelen van contactloos betalen met smartphones. Zodra hier verdere ontwikkelingen in zijn, delen we dit uiteraard met jullie.

@Tineke , 

hoe staat het nu een jaar later met de invoering van ApplePay? 
Het lijkt mij sterk dat er gedurende een jaar geen verdere ontwikkelingen te melden zijn. Ik hoor graag wanneer we applepay kunnen verwachten wat de status van de invoering nu is.

Reputatie 3

Dit geeft wel duidelijkheid denk ik @Waarblijftapplepay 

Er komt geen Apple Pay. Er zijn al lang geen gesprekken meer. Ze houden ons zo lang mogelijk aan het lijntje. Leugenaars!!!

Reputatie 3

Leonnnn, ik snap je frustratie: maar als je niet weg kunt of wilt bij SNS, open je toch gewoon een bankrekening waar ze wél Apple Pay hebben? Ik heb mijn Sns rekening dit voorjaar al opgezegd en ben overgestapt naar de Rabo. Is nog goedkoper ook. En bij Openbank ook een bankrekening geopend met Apple Pay. 

Badge +1

Dit geeft wel duidelijkheid denk ik @Waarblijftapplepay 

Er komt geen Apple Pay. Er zijn al lang geen gesprekken meer. Ze houden ons zo lang mogelijk aan het lijntje. Leugenaars!!!

Jij weet meer dan ik blijkbaar. Ik laat me graag informeren...

Reputatie 2

Dit geeft wel duidelijkheid denk ik @Waarblijftapplepay 

Jij weet meer dan ik blijkbaar. Ik laat me graag informeren...

Kan je lang wachten 😂

Ben inmiddels zwaar tevreden over de Rabo. App is ook nog eens veel prettiger. Kan het iedereen aanraden 

Er zijn nu heel veel - soms nogal vervelende - oproepen gedaan richting SNS om Apple Pay te ondersteunen. Kennelijk is daar behoefte aan.

Maar zijn er ook zoveel reacties richting Apple gegaan met de vraag waarom ze zich daar zo autistisch opstellen en weigeren de betaal-apps van anderen te ondersteunen? 

Ja ik weet het, Apple is de sterkste partij, maar toch zou dat net zo logisch zijn, toch?

Reputatie 5

Er zijn nu heel veel - soms nogal vervelende - oproepen gedaan richting SNS om Apple Pay te ondersteunen. Kennelijk is daar behoefte aan.

Maar zijn er ook zoveel reacties richting Apple gegaan met de vraag waarom ze zich daar zo autistisch opstellen en weigeren de betaal-apps van anderen te ondersteunen? 

Ja ik weet het, Apple is de sterkste partij, maar toch zou dat net zo logisch zijn, toch?

Wat probeer je nu te suggereren Koos? Apple is een betaaldienst. Wat hebben betaal-apps daarmee te maken? Apple timmert het systeem niet voor niets dicht. Privacy, stabiliteit etc ipv aan elkaar geknoopte API’s die met de geringste updates omvallen. Juist dat maakt de dienst stabiel, degelijk, beheersbaar en geslaagd. 

We zitten al een goed jaar te wachten op überhaupt een inhoudelijke update van SNS. Niet gek dat men hier blijft schreeuwen als er alleen maar reacties komen vanuit een paar webcare medewerkers met elke keer dezelfde onzin “we zijn in gesprek met Apple over een mogelijke introductie”. Je snapt zelf natuurlijk ook wel dat het na bijna een jaar wel klaar is?

Nu zijn we op een punt aanbeland dat het zo gênant is, dat de SNS medewerkers niet eens meer reageren.  Fijn dat klanten zo gekend worden, vind je niet? 

We zijn nu al weer een tijdje verder Is er nou al enig zicht wanneer Sns nu de andere grote banken volgt en deze service ter beschikking stelt aan haar klanten. Ik heb het idee dat ondanks de corona jullie nog steeds voldoende verdienen dus aan de kosten hoeft het niet te lijggen.

Ik ga nu toch ook met mijn 2e rekening overstappen naar Rabo want het duurt echt te lang!!! Iets wat ik overigens bijzonder jammer vindt maar we moeten leren leven met de feiten en dat is dat er geen antwoord komt van SNS helaas en dus waarschijnlijk ook geen applepay  

Ik vindt applepay belangrijk om te hebben. Vorige week bv was ik mijn portemonnee vergeten met daarin alle pasjes. Ik moest in het restaurant 2 koffie afrekenen. Gelukkig had ik mijn iwatch met applepay van Rabo (mijn vaste lasten rek) bij me. Zodoende toch kunnen betalen anders had ik mooi zitten kijken daar…...

ik ga nu een 2e betaalrekening nemen bij Rabo voor de boodschappen en incidentele zaken e.d. Daar koppel ik dan applepay en de iwatch als voorkeursrekening aan.  De SNS rekening (wat nu mijn boodschappenrek is) hou ik nog een paar maanden leeg om te zien of er echt geen verandering komt. Zo niet dan zeg ik deze maar op. 
Ik kijk dan over een paar maanden ook wel wat ik met de andere diensten ga doen zoals mijn 6 verzekeringen en de spaarrekeningen die ik heb lopen bij SNS. 
nogmaals ik vind het jammer want het was bv fijn dat je je pincode kunt veranderen e.d maar gebruik applepay voor mijn boodschappen en incidentele dingen weegt toch zwaarder. 

Reputatie 2

Zo SNSBank jullie durven, verhoging van de kosten van een betaalrekening van 12,73%, van €2,75 naar €3,10, en nog steeds geen Apple Pay aanbieden. Het begint echt verschrikkelijk te worden hoe jullie de klanten uitzuigen. Concurrenten bieden dezelfde rekeningen voor de helft van het geld en daar krijg je ook nog eens een dienst als Apple Pay bij... 

Is er al iets nieuws te melden over de introductie van Apple Pay? Wat meer betalen voor de zelfde voorwaarden wilt niemand.

Badge +1

.... Ik heb het idee dat ondanks de corona jullie nog steeds voldoende verdienen dus aan de kosten hoeft het niet te lijggen.

Heb je wat meer info over ‘het idee’? Ik vond het laatste jaarverslag niet heel florissant.

Reputatie 2

De moderators zijn nu inmiddels wel heel lang afwezig!

Wellicht kunnen ze maar beter bevestigen dat Apple Pay niet komt en dat er een slotje op dit topic kan?

Via telefonisch contact met een SNS medewerker:

SNS kan op dit moment niet voldoen aan de voorwaarden die Apple stelt en de bijbehorende kosten voor marketing etc. SNS zou daar als bank te klein voor zijn. Misschien dat het in de toekomst eventueel wel tot de mogelijkheden zou behoren, maar zeker niet op kort termijn. Zeker niet dit jaar en misschien ook niet het jaar daarop’.

Ik heb zojuist via Twitter bevestiging van de SNS Bank gekregen dat bovenstaande verhaal inderdaad de oorzaak is. “De gesprekken lopen nog wel”, gaf de beste meneer aan. SNS Bank (volksbank) kan dus blijkbaar niet aan de voorwaarden van Apple voldoen. Dat is niet erg, maar communiceer dat gewoon denk ik dan. Dan weet iedereen waar ‘ie aan toe is.

Mijn keuze is gemaakt. Ik ben al erg lang tevreden klant, maar die recente prijsstijging en het rookgordijn rondom Apple Pay hebben mij helaas doen besluiten ergens anders te gaan bankieren.

Reputatie 1

Helaas al vanaf 12 juni geen antwoord meer van iemand van de SNS.
Ook bij de andere banken van de Volksbank niets te horen over Apple Pay.

Het wordt toch wel eens tijd na meer dan 6 maanden overleg met Apple of er iets qua duidelijk is..?
Bij de app reviews in de AppStore wordt ook bij bijna iedere reactie om Apple Pay gevraagd (en ook daar geen reacties..)

https://apps.apple.com/nl/app/sns-mobiel-bankieren/id431068189#see-all/reviews

Zo! Ik zou mij als bedrijf dan toch zorgen maken ;)

SNS Bank (volksbank) kan dus blijkbaar niet aan de voorwaarden van Apple voldoen. Dat is niet erg, maar communiceer dat gewoon denk ik dan. Dan weet iedereen waar ‘ie aan toe is.

Is ergens ook wel logisch, de eisen van Apple zijn in mijn ogen behoorlijk onredelijk. Ik heb gehoord dat er in het eerste jaar dat de dients wordt aangeboden 1 miljoen dollar aan promotie moet worden besteed.
Ergens ben ik dus ook wel blij dat SNS dit niet aanbied, dan hoef ik tenminste ook niet te betalen voor een functie die ik niet gebruik.
Het eigen contactloze betalen met mobiel kost ook al 0,50 per maand, wat zou Apple Pay dan wel moeten kosten als SNS het zou gaan aanbieden...

Kijk, dat is de informatie van de andere kant.

Wel jammer dat SNS dat niet kon of mocht communiceren. Lijkt me toch zinvol, en een manier om de schreeuwers met argumenten te woord te staan.

Dank je wel, @llinde. Onder die Apple-voorwaarden voel ik er ook niets voor. Ook wel goed dat Apple het niet overal voor het zeggen heeft.

Reputatie 2

Kan of wil …

Vraag me af hoe andere nederlandse banken dit dan bekostigen die minde aan de klant door berekenen dan sns?

En de buitenlands die het vooralsnog gratis aanbieden?

Reageer