SNS

Beantwoord

Wordt Apple Pay ook beschikbaar bij SNS?

  • 11 juni 2019
  • 364 Reacties
  • 127754 Keer bekeken

Reputatie 1
Beste SNS,

Vandaag is apple pay eindelijk naar Nederland gekomen alleen wel bij de verkeerde bank ?. Nu hebben ze bij ING de voordelen van apple pay en ik ben benieuwd wanneer / of apple pay ook beschikbaar wordt bij jullie. Dan kan ik eindelijk mijn apple watch / iphone gebruiken in plaats van een pas.

Mvg,
Mats
icon

Beste antwoord door mgeurtsen 12 juni 2019, 19:59

@Tineke Heel fijn dat Apple Pay niet wordt uitgesloten. Even tussendoor: Apple Pay is de iPhone variant voor contactloos betalen en op iPhones is er geen alternatief mogelijk. iPhones zijn overigens ook smartphones.
Bekijk origineel

364 reacties

Hoi Allemaal,

Het is toch bijzonder hoe lang het kan duren voordat er een update gegeven wordt vanuit de kant van SNS. Het feit dat de gesprekken gaande zijn zou toch betekenen dat er wekelijks/maandelijks wel iets over te zeggen valt? 
 

Telkens het zelfde antwoord te horen krijgen wekt frustraties op, wat door menig persoon hier in dit forum al ten gehore is gebracht.

Hoelang moeten we als community nog wachten op een iets bevredigender antwoord dan: “de gesprekken lopen nog, er zijn geen verdere updates”.

Men wilt duidelijkheid. (en gebruik kunnen maken van Apple Pay bij SNS)

 

 

 

Nu het steeds belangrijker wordt om contacten te vermijden vraag ik mij af wanneer of komt SNS nog met Apple Pay. Is men er mee bezig? Of is het makkelijker om deze dagelijkse betalingen via een andere bank te laten lopen. Laten we hopen dat SNS ook met Apple Pay komt. 

Mijn reactie komt voort door het volgende te bedenken:

  • waarschijnlijk liggen alle overleggen nu zeker stil
  • de medewerkers zijn heel druk bezig alle info die er komt, op te nemen
  • om dit daarna hier te delen met alle klanten
  • er zullen veel klanten (bedrijven) zijn die veel “hulp” nodig hebben, omdat men alle zeilen moet bijzetten
  • het lijkt makkelijk snel in te voeren, maar dat bleek het dus niet te zijn
  • Er zijn alternatieven die al werken

Blijf gezond en let op elkaar (houd afstand en was vaak je handen, neem dat erg serieus svp)

Groet,

Ben 

 

Heb je helemaal gelijk in, daarom ben ik hier niet meer zo actief. Maar ik wilde @BigBen toch even niet alleen laten.

 

Reputatie 3

Hoi Koos,

Op het gevaar af dat het een welles nietes verhaal wordt, dus is dit een forum die in dit geval met het topic Apple Pay bezig houdt. Je kunt als gedram aanmerken, maar je kunt ervoor kiezen om deze topic ook niet of niet te vaak bezoeken, zodat je je niet aan ons hoeft te ergeren Koos. Stay safe!

Ik vind dat Sono in deze Corona tijdperk een meer dan valide vraag stelt,
 

Dat is op zichzelf waar, maar in dit topic is het geen vraag meer, maar gedram.

Dan is de reactie van @BigBen volkomen logisch.

Reputatie 3

Ik vind dat Sono in deze Corona tijdperk een meer dan valide vraag stelt, en juist nú SNS bank Apple Pay moet gaan invoeren. Ja, het is crisis, en ja, er zijn belangrijkere zaken maar juist nú zou SNS moet acteren op het gebied van contact loos betalen via Apple Pay. Je hoeft dan geen pincode toetsen te gebruiken waarop iedereen voor jou al is geweest.  We rekenen eigenlijk op SNS! 
 

Hi allemaal, hoe gaat het met jullie? 

Bij SNS doen we er alles aan om te voorkomen dat het coronavirus zich verder verspreidt. Daarom is contactloos betalen met je pasje of telefoon een verstandig idee. Een update over Apple Pay heb ik op dit moment niet, het gesprek over een mogelijke introductie loopt nog, de status is onveranderd.

Verder hoop ik dat jullie het - ondanks de situatie - goed maken en gezond zijn. Daarnaast roep ik iedereen op om goede, lokale initiatieven op de SNS Coronagids te delen. Alvast veel dank.

 

Wat goed dat jullie alles doen tegen het corona virus. Als jullie nog meer willen doen introduceer dan nu Apple Pay dan hoeven de gebruikers ook voorlopig geen pin terminals meer aan te raken bij bedragen boven de 25 euro.

Wat is nou exact de reden dat deze ontwikkelingen dusdanig lang moeten duren. Inmiddels lopen we al heel wat jaren achter. Kan hierin duidelijkheid gegeven worden? “En dan niet van de gesprekken lopen nog” want dat is nogal vaag. 

 

groet,

 

Sono

Heel veel mensen hebben nu even totaal andere problemen, dat zal je toch niet ontgaan zijn. Ik vind het dan ook nogal ongepast over dit punt hier nu te gaan “……..”.

Zorg voor jezelf en voor anderen in je omgeving. Zorg dat jij en zij niet besmet worden met het Corona virus. De ziekenhuizen liggen al behoorlijk vol en veel meer kunnen ze niet aan. Dus Sono, stop nu even daar je energie in (geef andere de ruimte om hetzelfde te doen (en niet bezig te moeten zijn met jou ongepaste vraag te beantwoorden)).

Groet,

Ben 

@BigBen ,

 

sorry vind het heel vervelend dat je dit op deze manier moet interpreteren. Ik zie de komst van Apple Pay als toevoeging op het contactdoos betalen. Wat ook z’n voordelen zal hebben bij deze crisis. Ik ben me ervan bewust dat eenieder op elkaar moet letten en verspreiding tegen moet gaan.  Ik werk zelf in de zorg en ken best de ernst van de crisis waar we ons in bevinden met de gehele wereld. 
 

dus beschouw deze vraag als niet ongepast en zie dit als tip. 
 

wellicht dat er ergens nog duidelijkheid kan komen omtrent dit topic. 
 

groet,

 

sono

Hi allemaal, hoe gaat het met jullie? 

Bij SNS doen we er alles aan om te voorkomen dat het coronavirus zich verder verspreidt. Daarom is contactloos betalen met je pasje of telefoon een verstandig idee. Een update over Apple Pay heb ik op dit moment niet, het gesprek over een mogelijke introductie loopt nog, de status is onveranderd.

Verder hoop ik dat jullie het - ondanks de situatie - goed maken en gezond zijn. Daarnaast roep ik iedereen op om goede, lokale initiatieven op de SNS Coronagids te delen. Alvast veel dank.

 

Wat goed dat jullie alles doen tegen het corona virus. Als jullie nog meer willen doen introduceer dan nu Apple Pay dan hoeven de gebruikers ook voorlopig geen pin terminals meer aan te raken bij bedragen boven de 25 euro.

Wat is nou exact de reden dat deze ontwikkelingen dusdanig lang moeten duren. Inmiddels lopen we al heel wat jaren achter. Kan hierin duidelijkheid gegeven worden? “En dan niet van de gesprekken lopen nog” want dat is nogal vaag. 

 

groet,

 

Sono

Heel veel mensen hebben nu even totaal andere problemen, dat zal je toch niet ontgaan zijn. Ik vind het dan ook nogal ongepast over dit punt hier nu te gaan “……..”.

Zorg voor jezelf en voor anderen in je omgeving. Zorg dat jij en zij niet besmet worden met het Corona virus. De ziekenhuizen liggen al behoorlijk vol en veel meer kunnen ze niet aan. Dus Sono, stop nu even daar je energie in (geef andere de ruimte om hetzelfde te doen (en niet bezig te moeten zijn met jou ongepaste vraag te beantwoorden)).

Groet,

Ben 

Hi allemaal, hoe gaat het met jullie? 

Bij SNS doen we er alles aan om te voorkomen dat het coronavirus zich verder verspreidt. Daarom is contactloos betalen met je pasje of telefoon een verstandig idee. Een update over Apple Pay heb ik op dit moment niet, het gesprek over een mogelijke introductie loopt nog, de status is onveranderd.

Verder hoop ik dat jullie het - ondanks de situatie - goed maken en gezond zijn. Daarnaast roep ik iedereen op om goede, lokale initiatieven op de SNS Coronagids te delen. Alvast veel dank.

 

Wat goed dat jullie alles doen tegen het corona virus. Als jullie nog meer willen doen introduceer dan nu Apple Pay dan hoeven de gebruikers ook voorlopig geen pin terminals meer aan te raken bij bedragen boven de 25 euro.

Wat is nou exact de reden dat deze ontwikkelingen dusdanig lang moeten duren. Inmiddels lopen we al heel wat jaren achter. Kan hierin duidelijkheid gegeven worden? “En dan niet van de gesprekken lopen nog” want dat is nogal vaag. 

 

groet,

 

Sono

Reputatie 5
Badge +4

Hi allemaal, hoe gaat het met jullie? 

Bij SNS doen we er alles aan om te voorkomen dat het coronavirus zich verder verspreidt. Daarom is contactloos betalen met je pasje of telefoon een verstandig idee. Een update over Apple Pay heb ik op dit moment niet, het gesprek over een mogelijke introductie loopt nog, de status is onveranderd.

Verder hoop ik dat jullie het - ondanks de situatie - goed maken en gezond zijn. Daarnaast roep ik iedereen op om goede, lokale initiatieven op de SNS Coronagids te delen. Alvast veel dank.

Reputatie 3

@Evelyn SNS zou het helpen als we de vraag biet hier stellen maar massaal naar de mailbox de vraag en wens gaan sturen. 


daarbij wil ik nog opmerken, en begrijp me goed met respect voor de moderator(!), als de SNS iets eist moeten we direct in de houding springen en wordt het erdoorgedrukt,  als de klanten massaal iets wensen, dus niet eens eisen, dan is het muisstil bij SNS en worden we genegeerd. 

Nou, massaal… Er staan hier rond de 350 berichten waarvan veel door dezelfde personen. Op de meer dan een  miljoen particuliere klanten maakt dat niet veel indruk.
Uiteraard zit ik ook te wachten op Apple Pay, maar verwacht geen wonderen door een aantal forumberichtjes...

Nee, het zal geen indruk maken wellicht met maar een paar honderd forum berichtjes. Maar als we niets van ons laten horen zou het niet goed zijn . Zeker in deze tijden van virussen is contactloos betalen een must,…..en dat kan heel goed met Apple Pay ! Dus SNS…...hup!

Reputatie 4

@Evelyn SNS zou het helpen als we de vraag biet hier stellen maar massaal naar de mailbox de vraag en wens gaan sturen. 


daarbij wil ik nog opmerken, en begrijp me goed met respect voor de moderator(!), als de SNS iets eist moeten we direct in de houding springen en wordt het erdoorgedrukt,  als de klanten massaal iets wensen, dus niet eens eisen, dan is het muisstil bij SNS en worden we genegeerd. 

Nou, massaal… Er staan hier rond de 350 berichten waarvan veel door dezelfde personen. Op de meer dan een  miljoen particuliere klanten maakt dat niet veel indruk.
Uiteraard zit ik ook te wachten op Apple Pay, maar verwacht geen wonderen door een aantal forumberichtjes...

Das hetzelfde bij reviews. Je leest met name de klachten ;-)

@Evelyn SNS zou het helpen als we de vraag biet hier stellen maar massaal naar de mailbox de vraag en wens gaan sturen. 


daarbij wil ik nog opmerken, en begrijp me goed met respect voor de moderator(!), als de SNS iets eist moeten we direct in de houding springen en wordt het erdoorgedrukt,  als de klanten massaal iets wensen, dus niet eens eisen, dan is het muisstil bij SNS en worden we genegeerd. 

Nou, massaal… Er staan hier rond de 350 berichten waarvan veel door dezelfde personen. Op de meer dan een  miljoen particuliere klanten maakt dat niet veel indruk.
Uiteraard zit ik ook te wachten op Apple Pay, maar verwacht geen wonderen door een aantal forumberichtjes...

@Evelyn SNS zou het helpen als we de vraag biet hier stellen maar massaal naar de mailbox de vraag en wens gaan sturen. 


daarbij wil ik nog opmerken, en begrijp me goed met respect voor de moderator(!), als de SNS iets eist moeten we direct in de houding springen en wordt het erdoorgedrukt,  als de klanten massaal iets wensen, dus niet eens eisen, dan is het muisstil bij SNS en worden we genegeerd. 

@Evelyn SNS 

 

ik stoor me tamelijk aan dit topic. Hier zien we nergens enige informatie verschaffing vanuit sns.  Leuk zo’n community waar we als klant contact kunnen leggen. Maar kom is met iets concreets SNS! Dit hele platform is een grote schijn vertoning als je het mij vraagt. 
 

ik geef jullie nog 2 maanden de tijd en anders verhuis ik alles naar een andere bank. 
 

echt wat een droevige bedoeling dit. 
 

@Evelyn SNS 

als jij de spreekbuis zou zijn voor ons allen zorg dat ook voor info! Geen info is geen info!

hoelang moeten gesprekken duren?

 

Reputatie 2

@Evelyn SNSdat de moderators iedereen op de community goed en deskundig willen helpen, twijfel ik niet aan. Het politiek correct antwoorden begint te storen, dat zie ik daar los van.

Draai het eens om, zou je zelf ook niet langzaam moedeloos worden van dit gebed zonder einde? (Meer) dan een half jaar wachten op uitsluitsel of de introductie van Apple Pay wel/niet plaats gaat vinden… We hebben het nog niet over een werkelijke implementatie, maar puur een beslissing of het wel/niet komt. Als die beslissing om welke reden dan ook onzeker is en/of nog niet kan worden genomen, prima, maar nu weten we niet eens of er gesprekken hebben plaats gevonden...

Niemand houdt je tegen om over te stappen. Heb ik ook gedaan en zit nu tot volle tevredenheid bij de Rabo. 
 

Tot volle tevredenheid is uiteraard betrekkelijk als je naar de rentestanden op spaarrekeningen kijkt. 😉

Geloof me ik gebruik al lang Apple Pay. Ik wil gewoon uitsluitsel, zodat ik een keuze kan maken mbt de overige bankzaken. 

Same here, heb een huishoudrekening bij ABN aangemaakt maar zit zakelijk en met spaarrekeningen ook bij SNS en wil graag uitsluitsel zodat ik de hele boel kan gaan verhuizen als het niet in de pijpleiding zit..

Reputatie 4

@Evelyn SNSdat de moderators iedereen op de community goed en deskundig willen helpen, twijfel ik niet aan. Het politiek correct antwoorden begint te storen, dat zie ik daar los van.

Draai het eens om, zou je zelf ook niet langzaam moedeloos worden van dit gebed zonder einde? (Meer) dan een half jaar wachten op uitsluitsel of de introductie van Apple Pay wel/niet plaats gaat vinden… We hebben het nog niet over een werkelijke implementatie, maar puur een beslissing of het wel/niet komt. Als die beslissing om welke reden dan ook onzeker is en/of nog niet kan worden genomen, prima, maar nu weten we niet eens of er gesprekken hebben plaats gevonden...

Niemand houdt je tegen om over te stappen. Heb ik ook gedaan en zit nu tot volle tevredenheid bij de Rabo. 
 

Tot volle tevredenheid is uiteraard betrekkelijk als je naar de rentestanden op spaarrekeningen kijkt. 😉

Geloof me ik gebruik al lang Apple Pay. Ik wil gewoon uitsluitsel, zodat ik een keuze kan maken mbt de overige bankzaken. 

Reputatie 3

Beste @JeeBee

De moderators van SNS zetten zich in om iedereen op de community goed en deskundig te helpen. Uit je reactie maak ik op dat je hieraan twijfelt. Uiteraard kijken we ernaar uit om mensen concreet te informeren en jammer genoeg is dat op dit moment niet mogelijk. We begrijpen echt dat het lang duurt: in de tussentijd stellen we het op prijs als de brengers van het nieuws worden gerespecteerd. 

Hoi Evelyn,

Voor de goede orde: we respecteren jou en de moderatoren zeer zeker. Hopenlijk snap je wel dat de lezers iedere keer een dezelfde bericht van jou mogen lezen en hier en daar toch ietwat gefrustreerd zijn. De meesten zullen echt niet van bank veranderen, maar wat duidelijk hopenlijk wordt…..Sns neem een beslissing!  Ik hoop dat je dit forum ook aan jullie directie wil laten lezen, en ieder geval op zeer korte termijn laat weten of  de Volksbank wel of niet Apple Pay gaat introduceren. Ook als het niets wordt, okay…….maar laat het weten! Mij ben je kwijt inmiddels als klant,  maar er zijn genoeg Sns relaties die blijven bij Sns én Apple Pay wensen.  

Reputatie 1

@Evelyn SNSdat de moderators iedereen op de community goed en deskundig willen helpen, twijfel ik niet aan. Het politiek correct antwoorden begint te storen, dat zie ik daar los van.

Draai het eens om, zou je zelf ook niet langzaam moedeloos worden van dit gebed zonder einde? (Meer) dan een half jaar wachten op uitsluitsel of de introductie van Apple Pay wel/niet plaats gaat vinden… We hebben het nog niet over een werkelijke implementatie, maar puur een beslissing of het wel/niet komt. Als die beslissing om welke reden dan ook onzeker is en/of nog niet kan worden genomen, prima, maar nu weten we niet eens of er gesprekken hebben plaats gevonden...

Niemand houdt je tegen om over te stappen. Heb ik ook gedaan en zit nu tot volle tevredenheid bij de Rabo. 
 

Tot volle tevredenheid is uiteraard betrekkelijk als je naar de rentestanden op spaarrekeningen kijkt. 😉

Reputatie 4

@Evelyn SNS dat de moderators iedereen op de community goed en deskundig willen helpen, twijfel ik niet aan. Het politiek correct antwoorden begint te storen, dat zie ik daar los van.

Draai het eens om, zou je zelf ook niet langzaam moedeloos worden van dit gebed zonder einde? (Meer) dan een half jaar wachten op uitsluitsel of de introductie van Apple Pay wel/niet plaats gaat vinden… We hebben het nog niet over een werkelijke implementatie, maar puur een beslissing of het wel/niet komt. Als die beslissing om welke reden dan ook onzeker is en/of nog niet kan worden genomen, prima, maar nu weten we niet eens of er gesprekken hebben plaats gevonden...

Reputatie 5
Badge +4

Beste @JeeBee

De moderators van SNS zetten zich in om iedereen op de community goed en deskundig te helpen. Uit je reactie maak ik op dat je hieraan twijfelt. Uiteraard kijken we ernaar uit om mensen concreet te informeren en jammer genoeg is dat op dit moment niet mogelijk. We begrijpen echt dat het lang duurt: in de tussentijd stellen we het op prijs als de brengers van het nieuws worden gerespecteerd. 

Reputatie 4

@Evelyn SNS wie kan dat dan wel? Wellicht werkt de haal en breng service intern niet goed?

Het is te zot voor woorden dat jullie in het nieuws durven te brengen dat er gesprekken komen voor een mogelijke introductie en dat er niemand bij de gehele SNS bank een update kan geven…

Kijkt nog een keer naar de datum van de topicstart...

Reputatie 5
Badge +4

Hi allemaal,

Vertrouw erop dat alle berichten gelezen worden en dat we jullie graag willen informeren over de status. Helaas ben ik niet aanvullend en/of inhoudelijk geïnformeerd over Apple Pay, vandaar dat ik geen nieuwe update kan geven.

Reputatie 2

Er wordt niet eens meer gereageerd.. 😏

Reageer