SNS

Beantwoord

Zijn spaarpotten bij een gedeelde spaarrekening niet zichtbaar voor elkaar?

• 8 maart 2015
  • 178 Reacties
  • 59720 Keer bekeken

Hallo!
Ik heb sinds begin dit jaar een gedeelde spaarrekening (en lopende rekening) met mijn vriend.
Het gekke alleen is, dat hij de spaarpotten die ik heb aangemaakt niet kan zien, en ik kan zijn spaarpotten niet zien.

Zo heeft hij geld overgemaakt naar zijn spaarpot, alleen als ik inlog, dan zie ik dat dat bedrag nog als "te verdelen" staat.
Aan de andere kant ziet hij de spaarpot niet die ik heb aangemaakt.

Hoe kan dit? En hoe kunnen we elkaars spaarpotten wel zien? Of moeten we dan allebei de spaarpotten zelf aanmaken (wat niet logisch en niet handig is)?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Evelyn SNS 2 maart 2020, 17:24

Hoi @RalphS,

Veel dank voor je berichten en goed dat je advies hebt ingewonnen bij een SNS Winkel. We zijn het met je eens dat het handig is als (bijvoorbeeld) spaarpotjes voor alle personen die toegang hebben tot de rekening, inzichtelijk zijn. 

Onlangs heb ik in dit topic laten weten dat er in de nieuwe Mijn SNS wijzigingen komen die ervoor zorgen dat voor alle personen die toegang hebben tot de rekening, over dezelfde informatie kunnen beschikken. Bijvoorbeeld dat ingeplande betalingen inzichtelijk zijn. Er wordt door de ontwikkelaars nog aan gewerkt: de gewenste aanpassing gaat later dit jaar in de nieuwe Mijn SNS live, een concrete datum is nog niet afgegeven. 

Om ervoor te zorgen dat het onderwerp centraal op de community wordt besproken, verplaats ik onze berichten naar het bestaande topic. 

Bekijk origineel

178 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @RalphS,

Veel dank voor je berichten en goed dat je advies hebt ingewonnen bij een SNS Winkel. We zijn het met je eens dat het handig is als (bijvoorbeeld) spaarpotjes voor alle personen die toegang hebben tot de rekening, inzichtelijk zijn. 

Onlangs heb ik in dit topic laten weten dat er in de nieuwe Mijn SNS wijzigingen komen die ervoor zorgen dat voor alle personen die toegang hebben tot de rekening, over dezelfde informatie kunnen beschikken. Bijvoorbeeld dat ingeplande betalingen inzichtelijk zijn. Er wordt door de ontwikkelaars nog aan gewerkt: de gewenste aanpassing gaat later dit jaar in de nieuwe Mijn SNS live, een concrete datum is nog niet afgegeven. 

Om ervoor te zorgen dat het onderwerp centraal op de community wordt besproken, verplaats ik onze berichten naar het bestaande topic. 

Is deze functie ondertussen al aan de app toegevoegd?  Ik kan namelijk niet de spaarpotten zien die door mijn vriendin zijn aangemaakt. He topic is ondertussen al 5 jaar oud dus misschien heb ik een instelling verkeerd staan?

Hoi @Andy.Tijsterman  Het klopt dat hier al veel over te doen is geweest. Het goede nieuws is dat het later dit jaar aangepast wordt. Een exacte datum is nog niet bekend. Houden jullie tot die tijd elkaar op de hoogte van je spaardoelen?

Reageer