SNS

Hoe kan ik overstappen naar een SNS Reisverzekering inclusief annuleringsdekking?

• 13 maart 2020
  • 3 Reacties
  • 3272 Keer bekeken

Ik wil mijn bestaande  reis en annuleringsverzekering op zeggen en overgaan naar sns bank verzekeringen. Zijn mijn geplande reizen voor annulering verzekerd

3 reacties

Reputatie 3
Badge

Goedemiddag @bruig0 en welkom bij SNS. Wat leuk dat je overweegt om naar ons over te stappen met je reis- en annuleringsverzekering. We nemen de dekking van je huidige verzekeraar niet over en daarom is er geen dekking voor je al geplande/geboekte reizen. Het is belangrijk voor de annuleringsverzekering dat deze binnen 7 dagen na het boeken van de reis bij ons wordt afgesloten.

Volgens mijn huidige verzekeraar Allianz globaal assistente is er een afspraak onderling gemaakt tussen verzekeringsmaatschappijen dat bestaande boekingen bij overgang naar een andere verzekeraar gewoon gedekt zijn. De 7 dagen is van toepassing op mensen die voor het eerst een anmuleringsverzekering afsluiten. Ik zal deze casus voorleggen aan Radar. Reizigers kunnen daardoor wel in de problemen komen. Gelukkig kon ik alles nog terug draaien bij Allianz 

Ik zal deze casus voorleggen aan Radar.

Nogal misplaatst om onder deze omstandigheden met zulke dreigementen te gaan werken. Natuurlijk kan het vervelend zijn, maar enig relativeringsvermogen is in deze chaotische tijd wel op zijn plaats.

Reageer