SNS

Vraag

Mobiel betalen app werkt niet.

• 23 november 2019
  • 5 Reacties
  • 14763 Keer bekeken

Sinds kort werkt mobiel betalen op mijn Motorola G6 plus niet meer, NFC staat aan en werkt (getest met DigiD app).

Ik heb de app verwijderd van de telefoon en verwijderd uit de bankieren app, daarna opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat.

Het valt me wel op dat ik de bankieren app staat dat er een G7 plus is toegevoegd, terwijl ik dus een G6 plus heb ?

Iemand een idee wat dit kan zijn ?

Alvast bedankt !

5 reacties

@Vicco Leuk dat je ons op de community hebt gevonden. Wat goed dat je zelf op zoek bent gegaan naar een oplossing.  Als je een mail stuurt met je persoonlijke gegevens, de versies van het besturingssysteem en de app naar: info@sns.nl , dan gaat de technische afdeling er mee aan de slag.

Hallo Iris, de mail met info is gestuurd, ik hoop dat ze iets voor me kunnen betekenen want ik mis de app wel.

@Vicco Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb je mail gevonden en contact gehad met de technische afdeling. Ze nemen vandaag nog contact met je op.

Reputatie 2
Badge +1

Sinds de laatste update van de SNS bankieren app, werkt mijn SNS betalen app niet meer. Ook vandaag probeerde ik mobiel te betalen. Toen ik de app probeerde te openen, crashte deze keer op keer. Ik ben naar huis gegaan en inmiddels heb ik de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dat betekent ook een nieuwe virtuele betaalpas (de oude uiteraard in SNS mobiel bankieren verwijderd) en de boel weer met de digipas (ligt in de kluis) autoriseren. De SNS betalen app crasht nu niet meer,. Ik hoop dat de volgende betaling weer lukt. Zo niet, dan meld ik me wel weer.

NB: voor de technici: ik heb een Samsung S9, versie: G960FXXS7CSJ3/G960FOXM7CSJ1/G960FXXS7CSJ3 (1 november 2019)

Reputatie 3

Goedemorgen @Stefan, wat leuk dat je al betaalt met je mobiele telefoon. Dan is het wel fijn als alles werkt. Met de herinstallatie ga ik ervan uit dat de problemen zijn verholpen. Een nieuwe versie van de app of van je besturingssysteem zorgt in sommige gevallen voor falen in de app. Laat het weten als je weer tegen een foutmelding aanloopt, dan zoek ik het uit.

Reageer