Sticky

Nog blij met aflossingsvrij?

Toon eerste bericht

27 Reacties

eRik19 schreef:

Verstrekken jullie dit soort Krediethypotheken op particuliere huizen aan een sociale dienst, en welke rente percentages hanteren jullie dan?

Hoi @eRik19,

SNS biedt de SNS Extra Ruimte Hypotheek aan, dit is een vorm van krediethypotheek. Deze hypotheek verstrekken wij alleen aan particuliere klanten en is gebaseerd op het inkomen en de waarde van de woning. Omdat je huis onderpand is bij deze hypotheek betaal je een lagere rente dan bij een gewone lening of consumptief krediet. De rente is variabel. Dit betekent dat de rente, en dus ook je maandlasten, op deze hypotheek tijdens de looptijd kan zakken of stijgen. Je betaalt alleen rente over het bedrag dat je hebt opgenomen. Meer informatie over de SNS Extra Ruimte Hypotheek kun je hier teruglezen.
Hallo @Koos,

Zonder dat ik aan je stokpaardje voorbij wil gaan, signaleer ik dat we het over twee verschillende onderwerpen hebben. In deze conversatie bespreken we of mensen (al dan niet) nog blij zijn met hun aflossingsvrije hypotheek. SNS wil klanten met een aflossingsvrije hypotheek stimuleren om af te lossen en/of vermogen op te bouwen. Daarom willen we de mogelijkheden actief bij klanten onder de aandacht brengen door ze te benaderen om zo met de klant in gesprek te gaan. Daarnaast is er een speciale online tool ontwikkeld voor klanten om inzicht in hun situatie te krijgen. Het gesprek en de tool geven de klant informatie over de betaalbaarheid en de mogelijkheden op basis van persoonlijke gegevens. Kenmerken van een aflossingsvrije hypotheek worden besproken, de betaalbaarheid aan het einde van de looptijd wordt getoetst en de verschillende handelingsperspectieven worden met de klant doorgenomen.

Ik stel voor dat we in deze conversatie elkaar blijven informeren over aflossingsvrije hypotheken, alvast bedankt voor je begrip. Daarmee ga ik niet voorbij aan je vraag om betere informatie, deze gekoesterde wens (in je handtekening) is bij ons bekend.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)