SNS

Vraag

ongevraagde internet bestelling

• 9 augustus 2019
  • 3 Reacties
  • 4211 Keer bekeken

Kreeg oordopjes van my discount buddy die ik niet besteld had nu krijg ik betaalverzoeken met dreiging van deurwaarders kan niet bellen of wat dan ook met dat bedrijf las wel dat het allemaal fraude was maar toch beetje zenuwachtig
mvg

3 reacties

@Pascalvandam,

Niet echt een vraag voor de SNS, maar wel vervelend. In ieder geval bewaar wat je is toegezonden en probeer schriftelijk te reageren. Ze kunnen je niets maken dus laat je de kop niet gek maken. Heb je een rechtsbijstandsverzekering of ben je lid van een vakbond, die kunnen je helpen. Je zou ook contact kunnen zoeken met een consumentenprogramma en kijken op hun web site.

Sterkte en houdt je poot stijf. Zou het nog kunnen zijn dat iemand je een hak probeert te zetten, door iets voor je te bestellen, dat maakt het lastiger en vervelender.
Kreeg oordopjes van my discount buddy die ik niet besteld had nu krijg ik betaalverzoeken met dreiging van deurwaarders kan niet bellen of wat dan ook met dat bedrijf las wel dat het allemaal fraude was maar toch beetje zenuwachtig
mvg

Hallo Pascal,
welkom in de community van de SNS.
Even zoeken op internet en je zult veel van dezelfde berichten, als de jouwe, vinden. De truc is iemand iets toesturen (goedkoop iets) en dan een klein bedrag vragen. Veel mensen twijfelen en betalen bijv. €10 of €20.
Dus vooral rustig blijven. Als je geen gelegenheid hebt om te reageren (adres, naam, tel. enz. onbekend) gewoon het pakketje bewaren en zeker niet betalen. Optie is ook nog om het na een tijdje, naar het politiebureau brengen. Ik weet echter niet of die er iets mee doen.
Suc6
Groet,
Ben 😎
Goedemiddag @Pascalvandam,

Ondanks de vervelende aanleiding, wil ik je toch welkom heten op onze community. Je hebt al een paar goede adviezen ontvangen. Als bank kunnen we hier niets tegen doen. Zoals @eRik19 en @BigBen al aangeven: het pakketje terugsturen (indien mogelijk) of bewaren is het enige wat je kunt doen. Het is een bekende vorm van oplichting en het is niet fijn om hiermee geconfronteerd te worden.

Reageer