SNS

Online een hypotheek afsluiten zonder advies? Maak een vliegende start bij SNS.

• 19 november 2018
  • 5 Reacties
  • 14379 Keer bekeken

Reputatie 5
Badge +4
Een pientere starter kan sinds kort zónder advies, maar met begeleiding online een hypotheek afsluiten. Dat klinkt misschien te mooi om waar te zijn, maar moet je wel genoeg van hypotheken weten en écht een beginner op de woningmarkt zijn. Als je onderstaande vijf punten met ja kunt beantwoorden, dan kun je gelijk aan de slag.
  • Het is je of jullie eerste koophuis.
  • Je werkt in vaste dienst of je hebt een tijdelijk contract met een intentieverklaring.
  • Je gaat de komende 10 jaar niet met pensioen.
  • Je weet genoeg van hypotheken om onze kennis- en ervaringstoets te halen.
  • Je bent niet gescheiden.
Heb je vijf keer ja als antwoord? Dan begeleiden we je stap voor stap door het proces. We vinden het belangrijk dat je weet wat je afsluit. En dat je snapt dat veranderingen in je leven gevolgen kunnen hebben voor je hypotheek. Denk daarom niet alleen aan nu, maar ook aan de toekomst. Bijvoorbeeld aan de situatie dat je arbeidsbeperkt of werkloos wordt. ‘Zonder advies’ betekent zeker niet dat je er alleen voor staat. Je kunt ons natuurlijk gewoon bellen als je vragen hebt. We nemen ook contact met jou op. En als je het halverwege toch te spannend vindt, dan zit je nergens aan vast. Je kunt, totdat je de offerte tekent, altijd nog stoppen met online aanvragen en alsnog samen met een adviseur de hypotheek afsluiten. Wanneer je meer wilt weten zodat je niet voor verrassingen komt te staan, lees dan hier alles over online afsluiten. Alvast veel succes.

5 reacties

Badge +1
Kunnen anderen ook die kennis en ervaringstoets maken? Altijd goed om te kijken of de bank denkt dat ik genoeg weet en om te kijken wat de bank belangrijk vindt. Graag een antwoord met linkje 🙂
Lijkt mij ook wel interessant. Controleren of ik toch mezelf overschat..
Reputatie 5
Badge +4
Goedemiddag @eRik19 en @Koos,

Leuke vraag! Ik heb navraag gedaan en de kennis- en ervaringstoets is een vast onderdeel van de aanvraag voor een SNS Execution Only Hypotheek voor starters. Ondanks dat ik begrijp dat het interessant is om te weten of je goed op de hoogte bent van hypotheken, is de toets niet los beschikbaar.
Zou anders een mooi onderdeel zijn van de financiele zelfredzaamheid, die SNS zegt na te streven. Teleurstellend. Bang dat wij als concurrent-adviseurs gaan optreden? :?
Reputatie 5
Badge +4
Beste @Koos

Juist in het kader van financiële weerbaarheid biedt SNS starters op de woningmarkt veel mogelijkheden. Oók hulp en informatie, want voor het eerst een huis kopen is een hele stap. Alles is nieuw en er komt veel op je af. Concurrenten worden we natuurlijk nooit, ik ben overtuigd van je uitgebreide kennis over hypotheken en ik ben blij dat je dit met de community deelt. Fijne avond 🙂

Reageer