SNS

Vraag

Partner toevoegen in een overzicht

• 20 maart 2020
  • 5 Reacties
  • 76 Keer bekeken

Mijn partner en ik gaan binnenkort samenwonen en zouden graag onze lopende spaar en betaalrekeningen in een overzicht willen hebben en daar allebei toegang tot hebben. We zijn op dit moment allebei klant bij SNS, alleen hebben we nu allebei een aparte betaal en spaar rekening. Is dit een kwestie van al onze rekeningen een mederekeninghouder toevoegen, of is er een makkelijkere manier om dit in een keer over te zetten?

Kunnen we met onze huidige digipassen dan nog inloggen? Of krijgen we 1 gezamenlijke digipas?

Graag hoor ik van jullie!

5 reacties

Reputatie 3

Goedemorgen @Noro94, wat leuk dat jullie binnenkort gaan samenwonen. De kortste klap is dat jullie beiden elkaar toevoegen met dit formulier. Dit verzoek verwerken we binnen 5 werkdagen.

De digipas is een persoonlijk apparaatje. Jullie behouden allebei je eigen digipasom mee in te loggen op Mijn SNS en de app te gebruiken.

Even voor de zekerheid, bij het invullen van het formulier kan ik maar 1 rekening aangeven, maar ik heb er 3 (1 betaal en 2 spaar). Ik wil voor alle rekeningen toegang geven aan mijn partner. Moet ik dan 3x dit formulier invullen?

Noro94 let op!!!

Je krijgt beide je eigen digipas met ieder een eigen inlog. Verschillende dingen kun je van / bij elkaar NIET (adresboek, geplande overschrijvingen enz) zien (tenzij je beide dezelfde digipas gebruikt). Zoek hier in het forum maar eens.

Jammer dat de Mod je hier niet op wijst, je vroeg er tenslotte naar.

Groet,

Ben 

Noro94 let op!!!

Je krijgt beide je eigen digipas met ieder een eigen inlog. Verschillende dingen kun je van / bij elkaar NIET (adresboek, geplande overschrijvingen enz) zien (tenzij je beide dezelfde digipas gebruikt). Zoek hier in het forum maar eens.

Jammer dat de Mod je hier niet op wijst, je vroeg er tenslotte naar.

Groet,

Ben

Mooi @BigBen , je haalt me de woorden uit het toetsenbord…

De vaak bezongen transparantie moet hier even passen.

Reputatie 1

Goedemiddag @Noro94,

Per formulier geef je één wijziging door zodat het duidelijk is voor welke rekening je tekent. Je geeft aan dat je je partner als mederekeninghouder wil toevoegen op 3 rekeningen. Dan ontvangen we graag 3 verzoeken. Zodra de wijziging is verwerkt, voegen we de rekening toe aan Mijn SNS van je partner. Die kan de rekening inzien met de eigen digipas. Wat @BigBen zegt, dat klopt. Bepaalde zaken die je met je eigen digipas instelt, zijn niet zichtbaar voor de mederekeninghouder als die met de eigen digipas inlogt. Bijvoorbeeld: spaarpotten, het adresboek en ingeplande overschrijvingen.

Reageer