SNS

Verschikkelijk Volmachtkantoor Nederland

• 23 oktober 2019
  • 6 Reacties
  • 20839 Keer bekeken

Aaaaaarrrggghhhhhh! 
Ik moet dit gewoon even kwijt! 
Via SNS verzekerd maar de afhandeling via een volmachtkantoor! 

Waarom en hoe dan!?

Over sns zelf niets te klagen. 
Na contact over de situatie kreeg mijn dochter die een trauma opliep door het ongeluk een mooie woezel knuffel thuisgestuurd. 

Maar de schadeafhandeling loopt nog 27/9 gebeurd. 8/10 een expert langs geweest. 
Vanaf dat moment nog geen enkele terugkoppeling ontvangen. 
Ga ik net bellen, is de zaak nog niet eens opgepakt door een behandelaar.

Ik zit met 3 ruggen schade, heb een kind dat een trauma op heeft gelopen een tuin die overhoopt ligt en waar geen schutting meer staat. En dan niet geheel onbelangrijk in mijn verjaardag. Zaterdag verjaardag van mijn kind, die mensen kan ik niet in huis kwijt, maar ook nog niet in mijn tuin. 

Maar ach, mevrouw u moet maar gewoon wat geduld hebben!
Ja tuurlijk, bij de veroorzaker is alles al afgehandeld, bij de andere buren die schade hadden is alles al afgehandeld. Behalve bij ons niet…. Want ja Volmachtkantoor Nederland heeft het zo druk……

6 reacties

Reputatie 3

Logisch dat je je hart wil luchten, Joyce. Een schade gaat je niet in de koude kleren zitten en dan is het niet de bedoeling dat je lang moet wachten op de uitkomst van het bezoek van de expert. Ik zet direct mijn collega's aan het werk.

Hoi Evelyn 

dank je wel. 

Er zit niets anders op dan afwachten. 

Er zit niets anders op dan afwachten,
dus doen we dat ook maar. 

Maar ondertussen kijken naar een andere verzekeringsmaatschappij doen we wel. 
nogmaals het ligt niet aan de sns, maar wel aan het bedrijf wat voor jullie werkt! 

snap best dat ze het druk kunnen hebben. 
maar bijna 4 weken wachten tot een zaak überhaupt door iemand word opgepakt kan toch niet!? 

Reputatie 5
Badge +4

Hallo @JoyceJayJay 

Ondanks dat @Sven je vraag al in behandeling heeft genomen, even een kort berichtje want je verhaal heeft me geraakt. We begrijpen dat het voor jou en gezin heel naar is en dat 4 weken wachten niet of nauwelijks te verklaren valt. Je kunt erop vertrouwen dat we ons uiterste best voor je doen. Als je in de tussentijd vragen hebt, dan kun je ons hier bereiken. Voor zover het - al dan niet - gezegd is: oprechte excuses voor het ongemak. 

Ik heb zojuist ook een nieuw topic aangemaakt over dit kantoor. Pislink over een brief die ik heb gehad  van dit kantoor die zegt te handelen namens de SNS. Dit zal zeker zo zijn maar wanneer SNS nog enig bestaansrecht wil hebben moeten ze vooral zo door gaan

Reputatie 3

Goedemorgen @RBlok en welkom op onze community. Fijn dat het je is gelukt om een topic aan te maken, al is de aanleiding niet zo prettig. Ik lees 'm zo en zal daar reageren. Wat ik alvast wel kan zeggen: het is de bedoeling dat je van Volmachtkantoor Nederland dezelfde service mag verwachten. We doen er alles aan om dit zo goed mogelijk te laten verlopen en alle signalen waarbij dat niet zo is, nemen we heel serieus.

Reageer