Vraag

Wanneer ontvang ik een reactie op mijn vraag over de schadeafhandeling?


  • Aan het opstarten
  • 0 reacties
Ik heb meerdere malen een vraag gesteld over de afhandeling van mijn schade. Krijg wel een ontvangstbevestiging en helaas geen antwoord. Komt dit vaker voor?

3 Reacties

Goedemiddag Hulten, welkom op de community :) Hopelijk is er niets ergs gebeurd. De afdeling Verzekeren stuurt binnen 5 werkdagen nadat ze je schademelding hebben ontvangen een inhoudelijke reactie per mail. Als het langer duurt voordat je duidelijkheid krijgt, dan raad ik je aan rechtstreeks te bellen. Je bereikt mijn collega's op werkdagen tussen 9 en 17 uur op het telefoonnummer: 0592 - 38 07 94. Hou je je schadenummer bij de hand?
Reputatie 3
@Sven, nu maar hopen dat de klant (@Hulten) zijn vragen niet via de telefoon gesteld heeft...

@Hulten, geef even duidelijk hier aan wat de tijdlijn is van je geworstel met die schade afhandeling. Als dat al maanden loopt heb je meer kans dat @SNS het werk voor je gaat/moet opknappen (contact zoeken etc).
Hoi @eRik19,

Dank voor je aanvulling. Ik hoor graag over het verdere verloop en wacht even op reactie van @Hulten: is het telefonisch gelukt? Ik hoor het graag.

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)