SNS

Beantwoord

Willekeurige adressering van berichten

• 3 september 2019
  • 7 Reacties
  • 6849 Keer bekeken

Zie zojuist een bericht binnenkomen dat je je moet registreren per 1 september j.l. vo or je app vanwege extra veiligheid.
Zie dat dit bericht geadresseerd is aan mijn echtgenote en die heeft helemaal geen SNS app. Ik heb wel zo'n ding op mijn mobieltje, hoe komt het toch dat die adressering uitgaand bij de Volksbank steeds zo willekeurig is, is nap daar werkelijk geen r van? Mis ik iets als die app niet up to date is en wanneer stopt de Volksbank nu eindelijk eens met onjuiste adressering? Wekt agressie op want dat is al jaaaaaaaren zo. Als mijn vrouw nou zo'n app zou hebben Allah maar zij werkt daar helemaal niet mee, zelfs niet met een app van de andere bank waar we ook lid van zijn. Misschien hoor ik nog eens van jullie alsmede wat er mis kan gaan als je geen actie onderneemt, Wees Gegroet DEUT
icon

Beste antwoord door Evelyn SNS 4 september 2019, 14:43

Beste @Deutekom

Gisteren heb je navraag gedaan over het bericht wat je vrouw heeft gekregen in de app over het opnieuw registreren van de pincode. Zojuist heb ik het antwoord op je vraag gekregen. In verband met jullie privacy stuur ik de informatie graag via e-mail.

Kun je in een e-mail aan community@sns.nl - ter attentie van Evelyn - laten weten op welk e-mail adres je de informatie wilt ontvangen? Alvast dank voor je moeite.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Hallo beste @Deutekom,

Om je gerust te stellen, als je tegen iets aanloopt waar je niet uitkomt of waarvan je denkt: verhipt, dit gaat mis, dan helpen we graag. De toelichting over het opnieuw registreren van je pincode kun je in dit topic op de community lezen. Om antwoord te krijgen op je vraag waarom je vrouw het bericht ontvangt, stuur ik je bericht intern door. Een reden zou kúnnen zijn dat jullie gebruik maken van een gezamenlijke betaalrekening, maar ik doe eerst navraag en dan kom ik erop terug.
Zie zojuist een bericht binnenkomen dat je je moet registreren per 1 september j.l. vo or je app vanwege extra veiligheid.
Zie dat dit bericht geadresseerd is aan mijn echtgenote en die heeft helemaal geen SNS app. Ik heb wel zo'n ding op mijn mobieltje, hoe komt het toch dat die adressering uitgaand bij de Volksbank steeds zo willekeurig is, is nap daar werkelijk geen r van? Mis ik iets als die app niet up to date is en wanneer stopt de Volksbank nu eindelijk eens met onjuiste adressering? Wekt agressie op want dat is al jaaaaaaaren zo. Als mijn vrouw nou zo'n app zou hebben Allah maar zij werkt daar helemaal niet mee, zelfs niet met een app van de andere bank waar we ook lid van zijn. Misschien hoor ik nog eens van jullie alsmede wat er mis kan gaan als je geen actie onderneemt, Wees Gegroet DEUT

Hoi Deut,
ik neem aan dat jullie een en/of rekening hebben. Daarbij dan ook 2 digipassen (kleine toets kastjes).
Je app moest je eens aanmelden met een digipas. Kan het zijn dat daarvoor de digipas van je vrouw hebt gebruikt?
De SNS is erg konsequent, jij bent alleen jij en je vrouw is alleen je vrouw!
De bedoeling van dat bericht is; de app is vernieuwt en ook de beveiliging is daarbij achter de schermen anders ingericht / gemaakt. Om dat goed te laten werken moet een app gebruiker opnieuw inloggen (kun je zelfde wachtwoord gebruiken). Daarmee kent de nieuwe app en beveiliging je ook weer.
Groet,
Ben 😎
vrienden van de volksbank, daar zijn'k weer eens. voor de goede orde, ik heb maar 1 (een) blauw rekenmasjientje en die is van mij en mijn vrouw heeft er geen ( 0 ) en zij wil zo'n ding ook niet hebben ! ! vorig voorjaar toen ik voor mijzelf zo'n modern mobieltje aanschafte waarmee je ook bellen en internetten heb ik ( met hulp van derden) dat weer wel natuurlijk, de app van onze oude bank en die van de volksbank erop gezet, hoera ! ! sindsdien gebruik ik als ik iets moet betalen of een willekeurige andere financiële transactie moet doen gewoon mijn vertrouwde pc en komt alles goed. die app die
je zonodig moet gebruiken en zo razend veilig is, ( vandaar de vele winstwaarschuwingen in de media dat er nogal eens iets misgaat met apps, maar dit terzijde) heb ik nog nooit gebruikt want ik weet glad niet hoe dat werkt. het staat wel interessant natuurlijk als ik als bejaarde op straat loop en ook interessant wil doen en dan quasie wil weten wat het saldo op mijn rekening bij de volksbank is, of zonodig een betaling moet doen want wil je er vandaag de dag bijhoren dan doe je zulks toch op straat ? ? Ja toch ?? nou dan ! ! maar nu blijkt op een bericht van de volksbank waar ik helaas telaat kennis van nam dat je per 1 september je moet registreren ? ? hoezo, heeft de volksbank mij dan uitgeschreven ? en wat gebeurt er nu als ik het niet doe? ik snap daar werkelijk geen barst van. oh ja, nog even voor de goede orde, speciaal voor ben (dank voor je reactie) mijn vrouw doet nix, niets, niente, met de volksbankrekening, tenzij ik mijn hoofd neerleg en dan gaat de boel in haar handen, ze zal er knap veel last mee hebben maar kan dan altijd nog terugvallen op onze oude rekening bij die andere bank waar we al 55 jaar lid van zijn, ik bedoel maar. tot slot maar nu word ik vervelend, als je telefonisch kontakt opneemt met de bank en je begint met de mededeling dat je een algemene vraag heb, dus niks vertrouwelijks over rekeningen e.d. van andere klanten dan geef ik netje mijn naam adres, woonplaats, postcode, huisnummer, en de laatste 3 cijfers van mijn volksbankrekening op en dan begint het gezeur weer want ze moeten ook je geboortedatum weten.... ! ! ? ? ! ! Als ik dat niet geef dan vragen ze om de geboorteplaats van mijn moeder ? ? ? zijn van van allah los daar bij de bank? mijn moeder is gotbetert al 30 jaar geleden overleden, allah hebbe haar ziel, en dan gaat de volksbank om haar geboorteplaats vragen .... !!! achterlijk zijn ze en dat wilde ik wel even kwijt.
Reputatie 3
Badge +3
Beste @Deutekom

Gisteren heb je navraag gedaan over het bericht wat je vrouw heeft gekregen in de app over het opnieuw registreren van de pincode. Zojuist heb ik het antwoord op je vraag gekregen. In verband met jullie privacy stuur ik de informatie graag via e-mail.

Kun je in een e-mail aan community@sns.nl - ter attentie van Evelyn - laten weten op welk e-mail adres je de informatie wilt ontvangen? Alvast dank voor je moeite.
Reputatie 3
Badge +3
Goedemorgen @Deutekom ,

Afgelopen dinsdag heb je navraag gedaan waarom je vrouw een bericht heeft gekregen in de app over het opnieuw registreren van de pincode. Inmiddels heb ik het antwoord via e-mail met je gedeeld, in verband met jullie privacy delen we de informatie op die manier. Je hebt me laten weten dat je het niet eens bent met de gang van zaken. Ik begrijp waar je tegenaan loopt en heb nogmaals navraag voor je gedaan. Zodra ik antwoord heb, informeer ik je via e-mail.

Om het naar tevredenheid op te lossen kunnen we je ook goed en persoonlijk helpen in een SNS Winkel, sta je open voor deze optie? In dat geval kan ik een afspraak voor je maken en maken we graag tijd voor je.
hallo evelyn, goedemiddag dank voor je reactie, zie boven. laat ik eerst wachten op eventuele aanvullende reactie van jouw kant die dan eventueel via email bij mij binnenkomt, ik zie er naar uit. daarna zal ik bezien of een bezoek aan de bankwinkel hier ter plaatse nog wel zin heeft gezien ervaring uit het verleden over dezelfde kwestie hetwelk niet tot een bevredigend resultaat mocht leiden, helaas. dus ben benieuwd naar aanvullend antwoord.
wens je een fijn weekend en tot wederhoren,

DEUTEKOM
Bedankt voor je bericht. Zodra er meer bekend is, dan krijg je antwoord. Voor nu een fijn weekend gewenst.

Reageer